جمعه، 10 فروردین 1403
انتخابات
شناسه خبر: 1498
  • 0

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

ولایت پذیری بایستی اصلی ترین شرط کاندیداهای انتخابات باشد

سردارکشکولی: ولایت پذیری،پاک دستی ووابسته نبودن به مراکز ثروت وقدرت بایستی ازشاخصه های اصلی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری باشد.

به گزارش بالاگریوه مرتضی کشکولی عصر امروز در همایش مودت بازنشستگان سپاه استان لرستان که در محل پادگان حمزه سیدالشهدای خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: کشور آمریکا به دلیل ایستادگی ملت ایران پای میز مذاکره با ایران نشست.
وی افزود: بعد از ناامیدی آمریکا درصحنه جنگ فیزیکی و نبرد نظامی، استکبار بر روی دوقطبی کردن فضای داخل ایران دل‌بسته است.
فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: مقام معظم رهبری بانام گذاری سال به اسم همدلی و هم‌زبانی و با طرح موضوع وحدت همه قوا در مذاکرات هسته‌ای، دست دشمن را در دوقطبی کردن فضای داخل کشور بست.
کشکولی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در جلوگیری از اجرای پروژه‌های دشمن در کشور گفت: نقش مردم بسیار ارزنده است و باید هوشمندانه با مسائل تفرقه‌آمیز در جامعه برخورد کنند و نگذارند فضای جامعه به سمت دوقطبی شدن برود.
وی با تمجید از صبر مردم و وفاداری آن‌ها به‌نظام، تصریح کرد: این چند سالی که کشور تحریم بوده یک گزارش در سطح کشور وجود ندارد که شیشه‌ای به علت فشار تحریم‌ها از سوی کسی شکسته شده باشد.
فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان افزود: عده‌ای در انتخابات پیش رو با مطرح کردن موضوعاتی مانند باز کردن شعبه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای مک‌دونالد به دنبال دوقطبی کردن فضای جامعه هستند.
وی با انتقاد از بزرگ‌نمایی مسئله کم‌آبی در کشور عنوان کرد: عده‌ای می‌گویند که گندم، جو، چغندر و سایر محصولات کشاورزی کشت نشود و حالا که مرزهای ما باز شده است این اقلام را از خارج تهیه کنیم و در حقیقت به دنبال آن هستند که کشور را به‌نوعی زیر سلطه استکبار ببرند.
کشکولی بیان کرد: بعضی به دنبال خط سازش هستند و می‌گویند باید مقاومت در برابر استکبار و آمریکا را کنار بگذاریم و این در حالی است که خود غربی‌ها و در رأس آن‌ها آمریکا اعلام کرده که مقاومت ملت ایران سبب شده که ما پای میز مذاکره با آن‌ها بنشینیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر توافقی صورت گرفته فقط در موضوع هسته‌ای است و در هیچ مسئله دیگری با آمریکا مذاکره نداریم.
فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به آمادگی آحاد مردم برای شرکت در انتخابات پیش رو، اظهار داشت: هر کاندیدایی که می‌خواهد در انتخابات شرکت کند باید دو ویژگی داشته باشد که اولین آن مسئله پاک دستی و وابسته نبودن به مراکز ثروت و قدرت است.
وی در مورد ویژگی دوم نامزدهای انتخابات اسفندماه امسال، افزود: ویژگی دوم کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، طرز تفکر وی و میزان ولایت‌پذیری از مقام معظم رهبری است.
کشکولی عنوان کرد: در انتخابات پیش رو برای اولین بار در طول تاریخ انقلاب شاهد هستیم که استکبار بر مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید می‌کند، موضوعی که هرساله رهبری بر روی آن تأکید کرده و می‌کند و البته هدف جبهه استکبار این است که به قول خودشان آرای خاکستری به سبد کاندیدای موردعلاقه آن‌ها ریخته شود.
وی با اشاره به راه‌حل‌های مقابله با دسیسه‌های آمریکا در انتخابات اسفند، تصریح کرد: اولین راه‌حل این است که مراسم‌های مذهبی و مناسبت‌های دینی و انقلابی باید باشکوه هر چه بیشتر برگزار شود تا از این راه، تلاش دشمن برای از بین بردن اتحاد مردم با شکست روبه‌رو شود.
فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان در مورد دیگر راهکار مبارزه با استکبار در مسائل پیش روی نظام، گفت: باید فضای حمایت از رهبری بیش‌ازپیش در جامعه پررنگ‌تر شود تا جامعه از دوقطبی شدن فاصله بگیرد.
وی عنوان کرد: راه‌کار بعدی این است که جامعه به سمت وحدت و برادری حرکت کند و اولین بار مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر به این مسئله اشاره کردند.
کشکولی با اشاره به وضعیت معیشت بازنشستگان سپاه، تصریح کرد: شرکت تعاونی در سپاه ایجادشده که 700 نفر عضو دارد و این در حالی است که تعداد بازنشستگان این ارگان نزدیک به سه هزار نفر است بنابراین اگر مشارکت همه در این تعاونی رنگ اجرایی به خود بگیرد انتظار می‌رود با انجام کارهای عمرانی توسط قرارگاه خاتم و معین بودن این تعاونی، سود به کلیه بازنشستگان سپاه لرستان برسد.
وی با اشاره به رایزنی برای تبدیل پنج هزار و 200 هکتار از زمین‌های دیم به آبی، بیان کرد: با رایزنی که با استاندار لرستان و هماهنگی که با قرارگاه خاتم صورت گرفته ، قرار است این مقدار زمین به آبی تبدیل و در اختیار بازنشستگان قرار گیرد./منبع:تسنیم

دسته بندی: انتخابات
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید