پنج شنبه، 30 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1200
  • 0

سردارکشکولی:

سپاه ازتوسعه فعالیت های علمی و دانش بنیان حمایت می کند

فرمانده سپاه لرستان گفت: فعالیت‌های میدانی و ارائه ایده بایدازجانب نخبگان و دانشگاهیان انجام شودوسازمان بسیج علمی نیزدرقالب مراکزرشداین سازمان از ایده‌های ارائه‌ شده حمایت کند.

بالاگریوه- سردار مرتضی کشکولی عصر روزشنبه 13 دی ماه درجلسه شورای جهادعلمی لرستان که درمحل مراکز رشد قدر و فجر سازمان بسیج علمی لرستان برگزارشد،اظهار داشت: ضرورت دارد که مراکز رشد بسیج با استفاده از پشتوانه فکری نخبگان، دانشجویان بسیجی و دانشگاهیان لرستان اداره شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد وی بابیان اینکه سازمان بسیج علمی لرستان برای پیشبرد مأموریت‌های علمی خود باید بر حوزه‌های علمی مختلف و به‌ویژه ظرفیت‌های دانشگاهی استان اشراف داشته باشد، افزود: فعالیت‌های میدانی و ارائه ایده باید از جانب نخبگان و دانشگاهیان صورت بگیرد و سازمان بسیج علمی نیز در قالب مراکز رشد این سازمان از ایده‌های ارائه‌شده حمایت کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: با توجه به فشارهایی که امروز از جانب دشمنان بر کشور اعمال می‌شود ناگزیر هستیم که برای خروج از زیر بار این فشارها به سمت فعالیت‌های دانش‌بنیان حرکت کنیم و به مقوله علم و فن‌آوری توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

کشکولی بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت خیران در راستای توسعه فعالیت‌های علمی در مراکز رشد تأکید کرد و ادامه داد: سپاه حمایت‌های لازم را در راستای توسعه فعالیت‌های علمی در قالب مراکز رشد انجام می‌دهد.

وی به فعالیت‌های علمی شهید علی‌محمدی اشاره کرد و افزود: زمانی که شهید علی‌محمدی به شهادت رسید پذیرش این مسئله که ایشان جزء شهدای هسته‌ای هستند برای برخی  باورپذیر نبود چراکه این اساتید شهید علی‌محمدی را تنها به‌عنوان یک استاد فیزیک می‌شناختند؛ اما پس از اظهارات  رئیس وقت سازمان انرژی اتمی متوجه شدند که این شهید والامقام در سازمان انرژی اتمی فعالیت می‌کرده است.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید