صفحه نخست | زمین مسکن فرهنگیان پلدخترجزء اراضی کشاورزی است و کاربری مسكوني ندارد.

زمین مسکن فرهنگیان پلدخترجزء اراضی کشاورزی است و کاربری مسكوني ندارد.

به گزارش بالاگریوه شهرام ملکی عصرپنجشنبه 93/4/26 در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان که با حضور نماینده شهرستان‌های سلسله و کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در استانداری لرستان برگزار شد، گفت:طرح جامع بازنگری شهرستان پلدختر 21 فروردین سال 81 استارت آن زده شده است و این طرح در زمینی به مساحت 2018متر مربع درحال انجام است.

این مسئول یادآورشد:طرح جامع بازنگری شهرستان پلدختریکی از طرحهایی است که مسکن شهرسازی استان لرستان به جد درحال پیگیری آن است.

ملکی عنوان داشت:امسال اسماعیل شیعه بعنوان مشاورطرح بازنگری شهرستان پلدخترانتخاب شده است که این مشاوریکی از افراد توانمند و مسلط است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان گفت:این طرح درکمیته فنی و کارگروه راه وشهرسازی استان دراردیبهشت سال91مطرح شده و درآذرماه سال 91بررسی‌های اولیه آن صورت گرفته است.

ملکی اهداف این طرح راجایگزینی شیلات،بحث استفاده حداکثری ازاراضی مخرب پلدختر،تقویت اراضی،ارتباط نواحی غربی وشرقی پلدختر و تبدیل رودخانه مهم پلدختر برای انجام توسعه شهری بوده است.

درادامه رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت:زمین مسکن فرهنگیان پلدخترجزء اراضی کشاورزی است وکاربری مسكوني ندارد.

مهردادغضنفری یادآورشد:این زمین بامساحتی بالغ بر9هکتارقراراست که توسط تعاونی مسکن فرهنگیان پلدخترجهت اسکان مسکن داده شودکه سازمان جهادکشاورزی لرستان با این طرح موافق نیست.

وی افزود:بااحداث مسکن مهردراین اراضی شاهدتخریب زمینهای مرغوب این شهرستان هستیم که دراین زمینه جهادکشاورزی استان لرستان مخالفند.

27-04-1393, 15:42
بازگشت