صفحه نخست | نهادهای نظارتی دخالت وسهم خواهی نمایندگان در انتصابات را در احراز صلاحیت آنان لحاظ کنند

نهادهای نظارتی دخالت وسهم خواهی نمایندگان در انتصابات را در احراز صلاحیت آنان لحاظ کنند

به گزارش بالاگریوه به نقل ازخبرگزاری فارس ،شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان در بیانیه‌ای خواستار جلوگیری از انتصابات سفارشی با دخالت نمایندگان شد و ازوزارت نیرو خواست جلوی زیاده‌خواهی برخی نمایندگان را بگیرد.

 

بیانیه شورای ائتلاف لرستان به شرح زیر است؛

 

همانگونه که همگان استحضار دارند بخش اعظمی از مشکلات تلنبار شده در لرستان به واسطه مدیریت‌های ضعیف در سالیان گذشته است، بر همین اساس انتظار مردم از دولت سیزدهم در همان ابتدای کار انتصاب نیروهای مومن، کار آمد و متخصص به جای مدیران ضعیف بود.

 

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان لرستان نیز در همین راستا همواره از انتصاب مدیران جوان، مومن،متخصص و کارآمد دفاع نموده و معتقد است این رویه منجر به رفع بخشی از مشکلات استان خواهد شد.

 

متاسفانه در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر دخالت نابجای چند نماینده استان لرستان در مجلس به منظور انتصاب یک نیروی ناکارآمد و مخالف با جریان انقلابی از طریق فشار به وزارت نیرو برای مدیرعاملی شرکت برق به گوش می‌رسد. اقدامی که نگرانی‌های فراوانی به همراه داشته است

 

با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم دخالت نمایندگان در انتصابات و رعایت اصل تفکیک قوا، انتظار می‌رود وزیر نیرو تحت تاثیر فشار نمایندگان زیاده خواه قرار نگرفته و با حمایت از مدیران انقلابی، کارآمد و متخصص مسیر خدمت صادقانه دولت سیزدهم به مردم و حرکت به سمت توسعه را با خلل مواجه نکند.

 شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در استان لرستان این مطالبه را از وزارت نیرو به صورت شفاف اعلام نموده که از این انتصاب نابجا در شرکت برق لرستان جلوگیری کند و از دستگاه‌های نظارتی درخواست دارد با نمایندگانی که با دخالت‌ها و سهم‌خواهی های خود در انتصابات بدنبال آسیب زدن به روند خدمت رسانی به مردم هستند مطابق قانون برخورد نموده و اینگونه رفتار و اعمال در احراز صلاحیت نمایندگان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

و من‌الله توفیق

 

به گزارش فارس، شنیده‌ها حاکی از آن است که با وجود مخالفت مسوولان ارشد استانی، چند نماینده استان لرستان در مجلس با فشار حداکثری به وزارت نیرو بدنبال انتصاب نیروی مدنظرخود بعنوان مدیرعامل شرکت برق لرستان هستند. این موضوع با واکنش ومخالفت بسیاری از جریان‌های انقلابی همراه بوده است
10-11-1401, 09:45
بازگشت