صفحه نخست | اولویت کار قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی پیشگیری از فساد است

اولویت کار قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی پیشگیری از فساد است

پرنیان با اشاره به برنامه های مختلف قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی، افزود: جلوگیری از فساد رویکرد محوری برنامه های این قرار گاه است.

 

به گزارش بالاگریوه « ضرغام پرنیان» امروز در نشست هم اندیشی هسته مرکزی مبارزه با مفاسد اقتصادی استان لرستان، اظهار داشت: در راستای برنامه‌ها و اهداف قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور بیش از یکسال است که قرارگاهای استان شکل گرفته است وقدمهای مثبتی در این راستا برداشته شده است .

 

وی کمک به اقتصاد کشور و جلوگیری از رانت و فساد درسیستم های اداری و اقتصادی مرتبط با دولت را ازدیگر اهداف مهم قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی عنوان کرد و یادآورشد: قرارگاه مبارزه بامفاسد اقتصادی تلاش می کندبا همکاری دستگاه قضائی ونظارتی  و نهادهای حاکمیتی، از شکل گیری فساد جلوگیری نماید.

دبیرقرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اولویت اصلی قرارگاه پیشگیری از فساد است، تفاهم نامه های  متعددی در سطح کشور جهت  هم افزایی وهمکاری با بعضی از دستگاه و نهادها منعقد شده است .

 

پرنیان اظهارداشت : قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی، قرارگاهی مردمی تشکیلاتی است و برای پیشگیری از فساد هم در حوزه تئوری و هم در حوزه عملیاتی برنامه های متعددی دارد.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص مبارزه بافساد، افزود:حرکت درمسیر رفع دغدغه های رهبر معظم انقلاب ازاهداف و رویکردهای مهم قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

 

پرنیان با بیان اینکه الحمدالله در سایه قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی، شبکه عظیم و مردمی در کشور برای مبارزه با فساد شکل گرفته است افزود: هدف از این شبکه سازی، ورود مردم در مبارزه با فساد است، همانطوری مقام معظم رهبری چند سال پیش تاکید فرمودند که مردم در حوزۀ مقابله و مبارزه فساد  ورود کنند.

در این نشست دبیران قرارگاه های مبارزه با مفاسد اقتصادی شهرستان های استان پیشنهادات و نقطه نظرات خودرا مطرح کردند.

3-06-1401, 23:36
بازگشت