صفحه نخست | اقدام انتحارگونۀ «میرفتنه »جریان انقلابی کشور را در مطالبۀ اشد مجازات برای محصور مطرود مصمم تر کرد

اقدام انتحارگونۀ «میرفتنه »جریان انقلابی کشور را در مطالبۀ اشد مجازات برای محصور مطرود مصمم تر کرد

در پی اهانت فتنه گران به ساحت مقدس شهدای مدافع حرم و سردار شهید حسین همدانی جبهه تحول خواهان انقلابی لرستان با صدور بیانیه ای سخنان سخیف یکی از سران فتنه را محکوم کرد.

 

به گزارش بالاگریوه در پی انتشار بیانیۀ میرفتنه درحمایت از داعش و اهانت به شهید مدافع حرم سردارشهید حاج حسین همدانی جبهه تحول خواهان انقلابی لرستان با صدور بیانیه ای سخنان سخیف محصور منفور را محکوم کرد.

 

متن این بیانیه که به پایگاه خبری بالاگریوه ارسال شده  بدین شرح است.

 

بسم الله قاصم الجبارین و المنافقین

 

یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

 

ملت مومن و شریف و بزرگ ایران اسلامی بار دیگرشاهد تکرار بی ادبی و هتک حرمت یکی از سران فتنه آن هم در ایام محرم و عزاداری سرور وسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به ساحت مقدس شهدای مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و شهید حاج حسین همدانی بودند.

 

سرداران بی سری که در دفاع از حریم اهل بیت در برابر کج فهمانی مانند گروهک تروریستی داعش با روحیه شهادت طلبی و ایثار ایستادند تا دست کثیف یزیدیان زمان به حرم آل رسول الله (ص) نرسد ، امروز مورد هتک حرمت از سوی کسانی قرارگرفتند که فتنه ننگین ۸۸ مهر باطلی بر پیشانی آنها در برابر بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی زد و خاطره تلخ و محنت بارکف و سوت زدن طرفدارانش در عاشورای حسینی آن زمان هیچگاه ازحافظه تاریخی ملت بیدار و مسلمان ایران اسلامی پاک نمی شود.

 

این ورشکسته سیاسی که هنوز عقده انتخاب مردم در سال 88 را در سر می پروراند به جای استغفار و تشکر از این که مورد ترحم ملت ایران واقع شده و هنوز نفس می کشد اما با بی شرمی از سر حسادت تاب محبوبیت سرداران بی سر در بین مردم را ندارد و به ناچار راهی جز این که با اقتدا به شیاطن و ایادی غربی ، عبری و عربی اش به ساحت مقدس شهدای حرم هتک حرمت می کند.

 

اکنون به جای آن که شاکر رأفت اسلامی نظام باشد و درحصر و تنهایی با خدای خویش خلوت نموده و راه توبه را پیش بگیرند تا شاید بار گناهانشان را سبک نمایند، مجددا از سر نفس شیطانی  وخوی داعشی ودستور اربابان خود و از کینه وعقده عدم موفقیت فتنه وعدم تحقق توطئه های اربابان خود در ایران و عدم حاکمیت حکومت داعش درجبهه مقاومت همراه فتنه گران به ولایت فقیه و ارزش های نظام مقدس اسلامی و خون پاک شهیدان به ویژه مدافعان حرم داعش برانداز توهین می نمایند.

 

شهدا گوهرهای ماندگار و ستارگان درخشان آسمان ایران هستند که تمام عزت ، اقتدار ، امنیت و سربلندی ملت ایران به برکت خون آنها است و روز به روز روحیه ایثارگری و شهادت طلبی به تاسی از هیهات من الذله امام حسین (ع) در ملت مومن و همیشه بیدار ایران اسلامی افزون تر می شود.

 

فتنه یزیدیان زمان وکج فهمان و کوردلانی که رذیلانه در پی طلب مقام و جاه طلبی تاب دیدن تشیع با شکوه و بین المللی شهدای مدافع حرم و محبوبیت فداییان اسلام و ملت را ندارند و از سر حسادت راهی جز این که دهان به یاوه گویی بگشایندبرای آنها باقی نمی ماند اما خدا را شاکریم که بصیرت و هوشیاری ملت ایران هیچگاه اجازه مجال به آنها  نمی دهد.

 

زندگی منافق و ماموریت ماسون وداعش وطنی و تعهدات داده شده به این سازمان ننگین تا لب گور ادامه داشته وهمواره آمیخته با ننگ و اعوجاج بوده و هست.

خصوصیت منافقین وماسونها وداعشی های وطنی آن است که نمی توانند از نور هدایتی که بر آنها می‌تابد بهره ای ببرند.

هدایت الهی موهبتی است که جز نصیب مومنین واقعی نمی شود و منحرفان و منافقان و ماسونها  غیر از خسران چیزی از آن نمی بینند«وَلَا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إِلَّا خَسَارًا »

انتقام از مردان میدان وسرداران مقاومت با بیانیه بزدلان هم از سرعجز وزبونی است ،مردان میدان در میدان جواب یاوه گویی ،منافقان وعاجزان و آمران آنها را خواهند داد.

فتنه میر یزید ماسون از سرناچاری وهلهله وشادی اهل نفاق ودشمنان انقلاب اسلامی وجبهه مقاومت خوابی تعبیر ناشدنی وباعث انسجام جریان انقلابی و جهادی ومقاومت است.

جبهه تحول خواهان انقلابی لرستان با تمسک به فرهنگ عاشورایی ملت ایران از یاران انقلابی می خواهد که با هوشیاری وتدبیر و تجدید پیمان با امامین انقلاب، ترسوها ی دنبال فرصت طلبی را مراقبت و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان آماده هرگونه فداکاری در برابر این یاوه گویی ها و هتک حرمت به سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حاج حسین همدانی باشند.

جبهه تحول خواهان انقلابی لرستان این حرکت مذبوحانه و اقدام بی شرمانه ، وقیحانه و ننگین را محکوم کرده و انزجار خود را از سخنان سخیف میرفتنه  اعلام می دارد و جهت پاسداشت خون شهیدان عزیزبه شدت خواستار برخورد جدی دستگاه قضایی با این قبیل فتنه گریها و فتنه گران که موجب خدشه دارشدن احساسات مردم ایران اسلامی می شود هستند.

 

أَلا فِی الْفِتْنَهِ سَقَطُوا

 

جبهه تحول خواهان انقلابی لرستان

23-05-1401, 14:35
بازگشت