صفحه نخست | برای تحقق اهداف مد نظر دولت باید به نیروهای انقلابی توجه شود

برای تحقق اهداف مد نظر دولت باید به نیروهای انقلابی توجه شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه رویکرد دولت انقلابی این است که به نیروهای انقلابی توجه کند افزود: یقینا اگر از نیروهای انقلابی توانمند و متعهد استفاده نشود نمی‌توان به اهداف مد نظر دولت دست یافت.

 

به گزارش بالاگریوه بهرام ستاری شامگاه یکشنبه در نشست هم‌اندیشی با شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان اظهار داشت: تشکل‌هایی مانند شورای ائتلاف ولایت محور و تکلیف محور هستند و از این رو مورد توجه قرار می‌گیرند.

 

وی افزود: گفتمان انقلابی که امروز در کشور شکل گرفته است متفاوت با گفتمان های گذشته است و اگر غیر از این هم بود قطعا مورد پذیرش قرار نمی‌گرفت.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان عملکرد دولت سیزدهم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دولت آیت‌الله رئیسی یک دولت ورشکسته را تحویل گرفت و با وجود کارسختی که در پیش داشت توانست بدون استقراض از بانک مرکزی بدهی‌های قبلی را در این یک سال پرداخت کند و علاوه بر آن برنامه‌ها را نیز پیش ببرد و از این جهت این کار یک دستاورد بزرگ از سوی دولت است.

 

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در عرصه جهانی نیز کشور را از یک حالت منفعل پیش از آن به یک قدرت برتر در دنیا رسانده است و امروز دیگر منتظر نیستیم ببینیم اروپا و غرب چه می‌گوید و ابتکار عمل دست خودمان است.

 

ستاری با بیان اینکه مدیریت ارشد استان لرستان نیز در دولت سیزدهم عملکرد خوبی داشته است، عنوان کرد: در بحث مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان‌ها با پیگیری‌های صورت گرفته لرستان در بین 5 استان برتر از نظر مصوبات است.

 

وی ادامه داد: عملی کردن مصوبات سفر ریاست جمهوری نیازمند تلاش همه مدیران استانی است کمااینکه مدیریت ارشد استان نیز در این زمینه تلاش شبانه‌روزی دارد.

 

معاون استاندار لرستان در ادامه اظهار داشت: رویکرد دولت انقلابی این است که به نیروهای انقلابی توجه کند و یقینا اگر از نیروهای انقلابی توانمند و متعهد استفاده نشود نمی‌توان به اهداف مد نظر دولت نیز دست یافت.

3-05-1401, 21:42
بازگشت