صفحه نخست | مردم تضعیف کنندگان ولایت وارزش ها را کنار می گذارند

مردم تضعیف کنندگان ولایت وارزش ها را کنار می گذارند

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با اشاره به سیاه نمایی برخی مسؤولان سابق گفت: اگر قرار باشد که مسؤولی از مسیر مستقیم خارج شده و علیه ارزش‌های مردم صحبت کند مردم نیز آن‌ها را کنار خواهند زد

بالاگریوه ؛ لطف الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: هر کسی قدر این نظام و دستاوردهای آن را نداند قبل از اینکه نظام را به چالش بکشد خودش را به چالش کشانده است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ادامه داد: تاریخ انقلاب خیلی از این مسائل را نشان داده است، خیلی از افرادی را دیده‌ایم که به انحراف افتاده و راه راست خارج شده‌اند؛ ما همه در این نظام مسؤول هستیم و باید همه با هم به مشکلات این کشور پاسخ دهیم؛ کسی نمی‌تواند هشت سال مسؤول باشد و در سال‌های بعد آن سیاه نمایی کند.

وی با تأکید بر تفاوت داشتن نقدمنصفانه و سیاه‌نمایی ابراز داشت: نبایدحرفی بزنیم که دشمنان سوء استفاده کند؛ دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی است؛ و کمک به چنین دشمنی جفای به نظام اسلامی است.

فروزنده در طرح سؤال از مسؤولانی که امروز به دنبال سیاه نشان دادن وضعیت کشور هستند گفت: چه کسانی از این حرف ها و صحبت‌ها نفع می‌برند؟ آیا نفع برندگان از صحبت‌های شما جز آن دشمنان هستند که در زمان مسؤولیاتتان، شما را نیز بر نمی‌تافتند؟

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: من نمی‌دانم که سیاه نمایی این افراد تنها به دلیل بازداشت یک یا دو نفر از اطرافیانشان است یا مشکل دیگری دارند اما اصل این کار اشتباه است و امیدواریم که متنبه شوند.

وی در پایان تصریح کرد: مسؤولان فعلی و سابق باید بدانند که توجه مردم به آن‌ها نه به خاطر شخصیتشان بلکه به خاطر این است احساس می‌کنند مسؤولان مدافع ارزش‌ها، ولایت فقیه و نظام هستند ؛ اگر قرار باشد که مسؤولی از مسیر مستقیم خارج شده و علیه ارزش‌های مردم صحبت کند مردم نیز آن‌ها را کنار خواهند زد . رسا

23-01-1397, 11:46
بازگشت