صفحه نخست | سفرهای دولتمردان تأثیری برتوسعه لرستان نداشته است

سفرهای دولتمردان تأثیری برتوسعه لرستان نداشته است

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت:با گذشت یک سال پس ازانتخاب لرستان بعنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی مدیریت عالی استان نتوانسته کارموثری درحوزه اشتغال، تولید و توسعه لرستان انجام دهدو مردم از عملکرد استاندارناراضی هستند.

به گزارش بالاگریوه سیدحمیدرضا کاظمی درگفت‌وگو باخبرگزاری خانه ملت،درخصوص وضعیت استان لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: استان لرستان با توجه به اینکه با مشکل بیکاری به طورجدی روبه رو است، اقداماتی که استاندار انجام می‌دهد از نظر افکارعمومی یک کار تبلیغاتی است.

نماینده مردم پلدختردرمجلس شورای اسلامی بابیان اینکه وزیرکشوربه عنوان وزیرمعین دولت دراستان لرستان به عنوان پایلوت اقتصادمقاومتی،دراستان حضورپیدا می کند،بیان کرد: اعتقادما این است که کار خاصی دراستان لرستان انجام نشده و اعتراض خودرا درارتباط با وضعیت مدیریت استان لرستان به وزیر کشور اعلام کرده‌ایم که مدیریت استان نتوانسته است کارموثری درحوزه اشتغال، تولید و توسعه استان انجام دهد.

وی با بیان اینکه زمانی که استان لرستان به عنوان استان پایلوت اقتصادمقاومتی درهیات دولت تصویب و ابلاغ شداین امیدواری به وجود آمدکه اقدامات اساسی دراستان انجام شود، افزود: بعد ازگذشت یکسال اقدام موثری در استان انجام نشده و مردم نیز نسبت به عملکرد مدیریت عالی استان لرستان ناراضی هستند.

«کاظمی» با بیان اینکه مردم سفرهای دولتمردان  را برای توسعه استان لرستان موثر ندیده‌اند ولازم است دولت رویکرد جدیدی را نسبت به توسعه استان لرستان داشته باشد، گفت: ما مراتب نگرانی مجمع نمایندگان استان را به وزیرکشور اعلام کرده‌‎ایم و درخواست ما ازمعاون اول رئیس جمهور این است که کارگروه ویژه‌ای برای توسعه لرستان را درنظربگیرند .

24-04-1396, 15:55
بازگشت