صفحه نخست | سپاه و نیروهای مسلح فقط ازفرماندهی معظم کل قوا دستور می گیرند

سپاه و نیروهای مسلح فقط ازفرماندهی معظم کل قوا دستور می گیرند

به گزارش بالاگریوه سرهنگ پاسدارعلی ناصری در اجتماع راهپیمایان روز جهانی قدس با بیان این مطلب افزود: رژیم جعلی صهیونیستی حدود یکصد سال پیش درنتیجه صدور اعلامیه ننگین بالفور با توطئه روباه پیر و مکار انگلیس تشکیل گردید.

وی خاطرنشان کرد :پس از آن بودکه استعمارگران بافریب سران کشورهای مسلمان و مرتجع عربی حوزه خاورمیانه همواره سعی می کنند با بزرگ کردن مسائل فرعی اذهان جهانیان را ازستم ها و تجاوزهائی که به ملت مظلوم فلسطین می شود دور کرده و برای رژیم صهیونیستی حاشیه امن ایجاد کنند.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر یاد آورشد: بایستی از ظرفیت عظیم مسلمنان درمحکومیت ظلم و تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی درروز جهانی قدس استفاده گردد زیرا روز قدس مربوط به یک محدوده جغرافیائی و یا یک کشور نبوده بلکه به کل آزادیخواهان و مظلومان جهان تعلق دارد.

سرهنگ ناصری با بیان اینکه هدف مستکبران عالم از ایجاد و تقویت گروهک های تکفیری – وهابی مانند داعش و بروز جنگ های نیابتی درمنطقه با حمایت برخی حاکمان بی لیاقت کشورهای مسلمان منطقه نابودی سرمایه های انسانی و مادی مسلمانان و دورکردن اذهان ازمسأله اصلی یعنی قدس شریف می باشد ، تصریح کرد: همواره بایستی مسأله اول جهان اسلام « فلسطین» باشد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پلدختر درادامه به اقدام موشکی سپاه علیه مواضع تروریست های تکفیری دردیرالزور سوریه اشاره کرد و افزود: اولین پیام این موشک باران رضایتمندی دل خانواده های شهدای 8 سال دفاع مقدس ،خانواده های 17 هزار شهید ترورو نیز خانواده های حادثه تروریستی اخیر درتهران بود.

وی دومین پیام اقدام موشکی سپاه را هشدار به حکام  رژین سعودی و دیگر حامیان بین المللی گروهک های تکفیری دانست و متذکر شد : حاکمان مرتجع و بی کفایت سعودی بدانند که آنهادرحدو اندازه ای نیستند که بخواهند روزی با نظام مقدس و مقتدر جمهوری اسلامی دربیفتند.وهمان ذوالفقاری که روزی دردستان مولی الموحدین علی علیه السلام بود اکنون دردستان مبارک فرزند زهرای اطهر یعنی مقام معظم رهبری است.

 


« ناصری » درادامه خطاب به برخی مسئولان و دولتمردانی که احیانا درمواجهه با زورمداران عالم دست و پاو دلشان  به لرزه می افتد  گفت: بیائید جوان های متدین و متخصص کشورو حافظان امنیت ایران اسلامی و همچنین قدرت دفاعی این کشور و نظام مقتدر را باور کنید و دست کم نگیرید زیرا هرگاه لازم باشد اثبات خواهند کرد که توان موشکی و دفاعی مافقط درحدماکت و تبلیغات نیست و با اشاره وفرمان رهبری و فرماندهی کل قوا خواب را ازچشمان دشمنان ملت درهرجای عالم هم که باشند ،خواهندگرفت .

 


فرمانده ناحیه مقاوت بسیج شهرستان پلدختر در ادامه گفت: پیام عمده موشک باران سپاه به مقر فرماندهی و تصمیم گیری ترورریست های تکفیری آن بود که مدافعان حرم از این پس گام های خودرا درراه دفاع از حریم اسلام و اهلبیت پیامبر گرامی اسلام  محکم تر بردارند و بدانند که سربازان جان برکف امام خامنه ای هرگز آنهارا تنها نخواهندگذاشت.

 


سرهنگ پاسدار علی ناصری درخاتمه با بیان اینکه سپاه و دیگر نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری با تمام توان فقط به فرمان مولی ومقتدای خود فرمانده کل قوا امام خامنه ای (حفظه الله ) هستند و ازهیچ مقام دیگری دستور نخواهند گرفت تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و رپیم جعلی صهیونیستی و مدعیان حاکمیت برجهان وحامیان و نوکران منطقه ای واحیانا داخلی آنها بدانند که  ما فقط درمسیر سیاست های ترسیم شده و سیاست های ابلاغی رهبر ومقتدای خود یعنی مقام معظم رهبری حرکت می کنیم و اگر بخواهند با چشم چپ به این کشور باقدمت چندین هزارساله نگاه کنند به آنان درس های فراموش نشدنی خواهیم داد.

2-04-1396, 15:27
بازگشت