صفحه نخست | مدیرانی که حاضر به شرکت در مراسم رحلت امام نیستند لیاقت مسئولیت در حکومت امام را ندارند

مدیرانی که حاضر به شرکت در مراسم رحلت امام نیستند لیاقت مسئولیت در حکومت امام را ندارند

امام جمعه پلدختردرمراسم سالروزارتحال امام خمینی (ره)گفت: هرانقلابی دردنیا دستاوردی داشته و دستاورد انقلاب امام خمینی(ره) عزت بخشیدن به ملت ایران و مسلمانان جهان بود.

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری درمراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) درمسجد جامع پلدختر با قدردانی از حضور یکپارچه مردم این شهر درمراسم سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) ازبنیانگزار انقلاب اسلامی ایران به عنوان جامع اضداد و نابغه قرن یاد کرد و افزود: بنیانگزارانقلاب اسلامی هم دربرابر دشمنان دین اسلام شجاع و با شهامت بود و هم درمحراب عبادت همچون جدش علی (ع) اهل تضرع و انابه به درگاه خداوند بود.

وی بابیان اینکه دربررسی تاریخ انقلاب هادرمی یابیم که هرانقلابی دستاوردهائی داشته است تصریح کرد :بزرگترین وارزشمند ترین دستاورد انقلاب امام خمینی (ره) عزت بخشیدن به ملت ایران و مسلمانان دنیا بود.

«سوری» با بیان اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شخص اول این مملکت به خود می بالید که بر دستان ملکه انگلستان بوسه زده است ، اما این ملت اکنو به یمن انقلاب امام خمینی (ره) به عزت و جایگاهی رسیده که ابرقدرت های عالم را مات و مبهوت کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری با بیان اینکه خداوند نمی پذیردکه هیچ مسلمان و مومنی تحت سیطره کفار و ستگران و زورگویان باشد خاطرنشان کرد: دردین اسلام ذلیل شدن دربرابرکسانی که خود مخلوق خدا هستند پذیرفتنی نیست و آنچه که حضرت امام با انقلابش برای مردم ایران به ارمغان آورد « عزت » و رهائی از زیریوغ مستکبرین عالم بود .

وی با انتقاد شدید ازمدیران دستگاههای اجرائی که درمراسم سالروز ارتحال حضرت امام (ره) شرکت نکرده بودندتأکیدکرد:کسانی که درمراسم بنیانگذارانقلاب اسلامی عمدا شرکت نمی کنند و نسبت به مراسم حضرت امام بی تفاوت هستند لیاقت مسئولیت درحکومت امام را ندارند.

امام جمعه پلدخترخطاب به فرماندارشهرستان گفت:چرا بایستی مدیران تعدادی ازدستگاههای اجرائی شهرستان درمراسمی که به نام و یاد حضرت امام خمینی (ره) است شرکت نکنند؟ آیا اینها جلسات و محافلی مهم تر ازگرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام داشته اند؟ ومگرنه این است که این افراد ازحقوق و مزایای حق مسئولیت درحکومت امام استفاده می کنند؟

 

حجت الاسلام و المسلمین سوری درپایان ضمن قدردانی از حضور پرشور ،یکپارچه و با بصیرت مردم پلدختر در تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام و تبعیت ازمنویات مقام معظم رهبری از استاندار لرستان و فرماندار پلدختر خواست با مدیرانی که به دلایل واهی و براساس یک سری توهمات ذهنی دراین مراسم شرکت نکرده اند برخورد نمایند.

14-03-1396, 22:56
بازگشت