صفحه نخست | مسئولان کشور ائتلاف شوم سعودی-آمریکائی راجدی بگیرند

مسئولان کشور ائتلاف شوم سعودی-آمریکائی راجدی بگیرند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:عربستان پس از بیداری اسلامی در منطقه، پا راجلوترگذاشته و به تشکیل ائتلاف کشورهای اسلامی و آمریکایی روی آورده که مسئولان کشور باید این ائتلاف را جدی بگیرند.

به گزارش بالاگریوه؛ محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام درشبکه اجتماعی خودنوشت: عربستان پس ازبیداری اسلامی درمنطقه،پا را جلوترگذاشته و به تشکیل ائتلاف کشورهای اسلامی و آمریکایی روی آورده که مسئولان کشور باید این ائتلاف راجدی بگیرند.

وی با بیان اینکه عربستان درابتدای انقلاب اسلامی به جای دوستی، کشورهای حوزه خلیج فارس را تحت عنوان شورای همکاری درمقابل ایران سازماندهی کرد اظهار داشت: موضوع سه جزیره ایرانی دستاویز مخالفت خوانی خود و آنها با ایران قرارگرفت که نتیجه این رفتار، تحریک صدام وجنگ هشت ساله بود.

رضایی با اشاره به اینکه عربستان پس از بیداری اسلامی درمصرومنطقه، پا را فراترگذاشته تصریح کرد: عربستان به تشکیل ائتلاف کشورهای اسلامی و امریکا روی آورده و با متهم کردن ایران، لشگر کشی جدیدی راه انداخته است.

وی در پایان گفت: این بار دیگر صدامی در منطقه نیست و عربستان شاید بخواهد خود، نقش صدام را هم ایفا کند که مسؤولان کشور باید این ائتلاف را جدی بگیرند.

2-03-1396, 07:51
بازگشت