صفحه نخست | کمیته امداد وامدارمجلس و دولت نبوده و تحت نظر ولایت است

کمیته امداد وامدارمجلس و دولت نبوده و تحت نظر ولایت است

امام جمعه پلدخترگفت: باتوجه به اینکه کمیته امداد امام وامدار قوه مقننه ومجریه نمی باشدو تحت نظر مقام معظم رهبری است انتظار می‌رود خدمت دراین نهاد فارغ ازتعلقات و تعصبات قومی ،حزبی وسیاسی باشد.
به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین محمدسوری دردیدارمسئولان کمیته امداد پلدختربه مناسبت سالروز تأسیس این نهاد به فرمان امام خمینی (ره) و درآستانه آغاز هفته احسان ونیکوکاری اظهار داشت: طبق احادیث و روایات بالاترازهرعمل نیک عمل نیکو تری وجود دارد؛ بجز دوکار: اعتقاد به وحدانیت خداوند و خدمت رسانی به خلق خدا؛
«سوری» یادآور شد : چون خدمت رسانی به افرادی که هم مومن هم شیعه و هم نیازمند هستند ازصدقه جاریه می باشد،لذا این خدمت رسانی می تواند ماندگار باشد.

وی بابیان اینکه نهادکمیته امداد یک نهاد مقدس وخاص خدمت رسانی هم ازنوع ارباب رجوع و هم ازنوع خدمت رسانی است ،افزود: برخورد وعملکردشمابا مراجعان و نیازمندان و افرادتحت حمایت بسیار تأثیرگذار می باشد و بایستی بدون منت گذاری و با عزت و احترام با آنها برخورد کنید تا مبادا احساس حقارت کنند .
امام جمعه پلدخترخطاب به رئیس و کارمندان کمیته امداد پلدختربا اشاره به اینکه مراجعه کنندگان شما افراد خاص جامعه هستند اظهارداشت: اگر نیت شما درخدمت رسانی به این قشر ازجامعه خدایی باشد و به خاطر خدا اقدام کنید هم ذخیره‌ای برای آخرت شما و هم نتیجه خوبی برای مردم به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه پلدخترلحاظ کردن تعصبات و تعلقات سیاسی،حزبی قومی و طایفه ای را از آسیب های عرصه خدمت رسانی دراین نهاد دانست و گفت: مجموعه کمیته امداد نه متعلق به دولت است و نه قوه مقننه بلکه منتصب به ولایت فقیه است و وامدار هیچ فرد ، جریان و حزبی نیست. وشما هم در خدمت به نیازمندان باید هیچ گونه تعصبات قومی و حزبی مدنظرتان باشد.
«سوری» با بیان اینکه بدترین افراد کسانی هستندکه دیگران به خاطربرخورد آنها ازدین خدا رویگردان شوند ،عنوان کرد : کسانی که به این نهاد مراجعه می کنند نیازمندان جامعه هستند و اگر ناراضی بروند برخورد شما را در مجموعه نظام ارزیابی می کنند .

وی تصریح کرد : شغل شما جزو مشاغل سخت است و کار دراین نهاد ایجاب می کند سعه صدر داشته و دیگران را تحمل کنید و عنایت ویژه ای به ارباب رجوع داشته باشید.
حجت الاسلام والمسلمین سوری اظهارامیدواری کرد: اداراتی که کارشان خدماتی است ازجمله کمیته امداد،بیمارستان،شهرداری و اداره بهداشت اولین اولویت شان باید خدمت رسانی باشد.و از دخالت دادن تعصبات همفکری سیاسی و حزبی درکارو وظیفه خود پرهیز نمایند.

درادامه نبی اله ناظری رئیس کمیته امداد پلدختردرهفته نیکوکاری اظهارداشت: باهمکاری آموزش وپرورش درمدرسه دخترانه زینبیه پایگاه نیکوکاری خواهیم داشت ویک پایگاه درپلدختر ویک پایگاه در معمولان هم به همین مناسبت ایجاد خواهیم کرد.

15-12-1395, 22:20
بازگشت