صفحه نخست | شهردارپلدختر : خانواده های شهدا و جانبازان از پرداخت هزینه اخذ پروانه ساختمان صددرصدمعاف هستند/فرزندشهیدلطوند :شهرداری 10میلیون تومان بابت پروانه ساخت و پایان کار از بنده دریافت کرده است.

شهردارپلدختر : خانواده های شهدا و جانبازان از پرداخت هزینه اخذ پروانه ساختمان صددرصدمعاف هستند/فرزندشهیدلطوند :شهرداری 10میلیون تومان بابت پروانه ساخت و پایان کار از بنده دریافت کرده است.

فرزند شهید قدرت اله لطوند به ادعای شهردارپلدخترمبنی برمعافیت صد درصدی خانواده های شاهد و جانبازان از پرداخت هزینه های پروانه ساختمان واکنش نشان داد.

به گزارش بالاگریوه پس ازآنکه جهانگیر اکبری شهردارپلدختردرجلسه مورخه 95/12/11 شورای ترویج فرهنگ ایثاروشهادت شهرستان اعلام کرد که از زمان مسئولیت بنده درشهرداری برابر بخشنامه خانواده های معظم شهدا وجانبازان از پرداخت هزینه های مربوط به اخذ پروانه ساختمان به طورصد درصدمعاف می باشند،نصرت لطوند فرزندشهید قدرت اله لطوندبا انتشارجوابیه ای به این ادعای شهردار پاسخ داد.

فایل صوتی شهردار

 

بالاگریوه بخشی از گلایه فرزند شهید لطوند را به شرح زیر درمعرض قضاوت مخاطبان قرارمی دهد :

اول اینکه بعنوان یک فرزند شهیدامسال بالای10ملیون برای پروانه و پایان کارساختمان خودم درکوی پاسداران پرداخت کردم و برادرم نیز به بهانه اینکه ساختمان خود را بصورت شمالی ساخته شهرداری با دادن پایان کار به او مخالفت کرده وبانک هم وام مسکن مربوط به این ساختمان را به دلیل نداشتن پایان کار قسط بندی نکرده که در نهایت مجبور شده منزل تازه ساز خودرا به فروش رسانده و وام بانک ملی را یکجا تسویه نماید.،درحالی که شهرداری به دیگران حتی با این شرایط پایان کار داده است.

فرزند شهید لطوند همچنین گفته است که رئیس بانک ملی اطلاع دارند که به دلیل عدم ارائه پایان کارازطرف شهرداری به این ساختمان و قسط بندی نشدن وام مسکن مربوطه ،برادرم ناگزیر است ساختمان را بفروشد و وامش راکه برای ساخت منزل و نجات ازکرایه نشینی گرفته یکجا تسویه کند چون پایان کار ندارد.

 

نصرت لطوند درادامه گلایه خود آورده است: مطلب دیگراینکه هرچند شهدا هدفی دیگر داشتند و برای دفاع ازخاک و ناموس همه ما رفتند که وظیفه همه ماست که پاسدار و ادامه دهنده راه آنها باشیم ،اما متاسفانه تابلوی یادبود پدر این حقیر و 3 شهید دیگر که روی بلوار جلوی بانک صادرات نصب شده بود ، برای ایجاد یک دوربرگردان که حتی باعث مشکلاتی برای مردم گردیده ،آن تابلو یادبود شهیدان رابرداشته اند.

خداوند به کسانی که نیت صادقانه درخدمت دارند عزت و آبرو و سربلندی عنایت کند انشالله. /  نصرت لطوند فرزندشهید لطوند کارمند بانک سپه پلدختر

14-12-1395, 23:49
بازگشت