صفحه نخست | حذف لرستان از جرگه ی استان های محروم خیانتی بزرگ است

حذف لرستان از جرگه ی استان های محروم خیانتی بزرگ است

نماینده کوهدشت درمجلس شورای اسلامی گفت: عدم اختصاص حتی یک ریال از ردیف ماده 180بودجه به لرستان ٰ ظلم وخیانت به این استان است.


به گزارش بالاگریوه الهیار ملکشاهی،نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی با بیان این حرف، در نشست علنی دوشنبه، ٢٠ دی ماه، مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی به رئیس‌جمهور گفت: علی رغم مصوبه مجلس در ردیف ماده ١٨٠قانون بودجه سال ٩٤ برای اختصاص اعتبارات به استان ها ومناطق محروم، اما یک ریال از محل این ردیف اختصاص نیافته و این ظلم مضاعف به استان های محروم است زیرا شأن نزول این ماده در بودجه برای ایجاد توازن میان استان های محروم و بهره مندبود و قرار بود که فاصله استان ها در موضوع عدم برخورداری کم شود اما در شرایط کنونی فاصله بیشتر شده است.
وی افزود: گزارش اخیر کاهش نرخ بیکاری در استان لرستان بی پایه و اساس است که موجب انحراف تصمیم گیری مسولان رده بالا مى شود و متاسفانه موجب شده لرستان در بودجه سال ۹۶ از جرگه استانهای محروم خارج و از ردیف توازن این بودجه محروم شود و این مسئله یک خیانت بزرگ است.


نماینده ی کوهدشت درمجلس شورای اسلامی بابیان اینکه  رئیس جمهور در مورداین گزارشها دقت بیشتری داشته باشدگفت: عدم تخصیص ماده ۱۸۰ ظلم مضاعف به استانهای محروم است.

22-10-1395, 10:51
بازگشت