صفحه نخست | خانواده های پرسنل نیروی انتظامی درثواب افتخارات آنان شریک اند

خانواده های پرسنل نیروی انتظامی درثواب افتخارات آنان شریک اند


به گزارش بالاگریوه به مناسبت هفته ناجاهمایش تجلیل ازخانواده های پرسنل وکارکنان این نیرودرسالن آمفی تئاتراداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر باحضور ائمۀ جمعه پلدختر و معمولان وجمعی از مسئولان دستگاه های اجرائی شهرستان برگزارگردید.

حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری بابیان اینکه نیروی انتظامی سازمانی محل رجوع اقشار مختلف جامعه میباشد تصریح کرد : هر کدام از شهروندان به نوعی با نیروی انتظامی ارتباط دارند.
وی با بیان اینکه مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند خاطرنشان کرد: اگر امنیتی که زیربنای همه چیز است را بخواهیم به وجود بیاید باید علاوه برنیروی انتظامی همۀ آحادجامعه نسبت به بحث امنیت و ایجادآرامش درجامعه حساس باشند.

سوری کاربرای رضای خداوندرا دارای اجرومزد اخروی دانست و افزود: در آموزه های دینی ما و توصیه های دین مبین اسلام ، نیت خالصانه ،کیفیت کارو درراستای جلب رضایت خداوندخدمت کردن جایگاه والائی دارد.


امام جمعه پلدختر با قدردانی ازخانوادهای نیروی انتظامی بخصوص همسران این پرسنل خدوم و زحمت کش افزود: ثوابی که درکار برای رضای خدا وجود دارد در هیچ چیزی نیست و قطعا خانوادهای برادران نیروی انتظامی در ثواب کارهای آنان شریک خواهند بود.


سوری گفت : بعضی ازمشاغل همچون خدمت درنیروی انتظامی همواره درمعرض خطرهستند  وبایستی برای گرفتارنشدن دردام شیطان صرفا رضایت خدا را در انجام وظیفه در نظر گرفت.


حجت الاسلام سوری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در ایامی که مردم به تفریح و سفر درتعطیلات می پردازند سخت کوشانه به ایجاد امنیت درجامعه می پردازد و خانوادهای آنان با تحمل این وضعیت و ایجاد آرامش درحریم خانه برای این عزیزان نقش بسزایی دارندکه جای قدردانی دارد.

 


حجت الاسلام و المسلمین سوری با اشاره به نقش همسران و خانواده پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی درانجام وظایف ومدموریت های آنان گفت: تا آسایش درخانواده نباشد هیچ مردی نمیتواندموفق شود و انسانهای موفق کسانی هستند که همسرانشان در کنارشان بوده و موجبات دلگرمی آنان را فراهم نمایند.

گفتنی است فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پلدختر درآغاز این مراسم ضمن خیرمقدم به مهمانان و شرکت کنندگان گفت : عملکر نیروی انتظامی پلدختر درخصوص اعتماد سازی و تعامل با مردم کاملا رضایت بخش بوده است.


سرهنگ صفر عبدالوند افزود: اعتماد مردم و شهروندان به نیروی پلیس را آمار های روبه رشد در برخورد با قاچاق مواد مخدر ،قاچاق کالا و سایر جرائم  به خوبی نشان میدهد.


عبدالوند با ارائه آمار برخورد با مجرمان و کشف جرائم گفت:مردم پلیس را محرم و معتمد خود می دانند واین امر مهمترین دستاورد ، سرمایه  وافتخار نیروی انتظامی است.

9-07-1395, 22:01
بازگشت