صفحه نخست | حقوق های نجومی مربوط به یک دولت خاص نیست

حقوق های نجومی مربوط به یک دولت خاص نیست


امام جمعه معمولان گفت: هرگاه دشمنان ازما بیزاری بجویند بایستی بدانیم که مسیر خدمت به نظام ،انقلاب و خدمت به مردم را درست پیموده ایم.


به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین حکیمی گیلانی صبح امروز درجلسه شورای اداری شهرستان پلدختر با بیان این مطلب افزود: اگرچنانچه دشمنان ازما تعریف و تمجید کرده ودرمواجهه لبخند بزنند بایستی بدانیم  که برخلاف انقلاب و نظام  حرکت کرده و مسیر را اشتباه رفته ایم .


خطیب جمعه معمولان دراین جلسه که با موضوع برنامه ریزی برگزاری هفته دولت تشکیل شده بود خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تصور می کردند با شهادت شهیدان رجائی و باهنر می توانند مسیر انقلاب را باب میل خود تغیربدهند ، غافل از آنکه رجائی و باهنرهای فراوانی در مکتب حضرت امام خمینی «ره» بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تربیت یافته و رشد کرده اند.


حکیمی گیلانی علت ماندگاری نام و یادشهیدان رجائی و باهنررا درمقدس بودن هدف آن شهیدان که همان محقق شدن اهداف انقلاب بود عنوان کردو افزود: اگر دولتمردان بامردم همراه و همدل شوند کارها با سرعت و به خوبی پیش خواهدرفت.
امام جمعه معمولان  با اشاره به بحث حقوق های نجومی گفت: درعین حالی که بحث حقوق های نجومی واقعیت دارد امابراساس گفته جناب آقای پورمحمدی ما این موضوع را مربوط به دولت خاصی نمی دانیم .
 وی با بیان اینکه هیچ دولتی برای ضربه زدن به مملکت نیامده است افزود: یکی از نقاط مثبت دولت آقای دکترروحانی برخورد با همین حقوق های نجومی است .

28-05-1395, 17:51
بازگشت