صفحه نخست | هدف استکباراز ایجاد «داعش» به حاشیه راندن مسأله ی فلسطین است

هدف استکباراز ایجاد «داعش» به حاشیه راندن مسأله ی فلسطین است

نماینده پلدختر درمجلس شورای اسلامی بعنوان سخنران مراسم روزجهانی قدس ازحضور باشکوه مردم روزه دار درراهپیمائی با وجود هوای بسیارگرم تشکر کرد


به گزارش بالاگریوه سیدحمیدکاظمی دربخش اول سخنان خودبه بیان اهمیت روز قدس و حضور مردم در راهپیمایی پرداخت و ازحضور آنان با زبان روزه درهوای گرم قدردانی کرد.

نماینده پلدخترهمچنین بااشاره به اینکه استکبارجهانی به سرکردگی آمریکاجریان تکفیری داعش رابرای به فراموشی سپرده شدن مسأله فلسطین ایجاد کرده برضرورت وحدت مسلمانان منطقه تأکید کرد.

وی در بخش دیگری ازسخنان خودباگریز به به مسائل حوزه انتخابیه گفت:من نماینده همه مردم پلدختر هستم چه آنانی که به من رای داده اندو چه آنانی که رای نداده اند.


«کاظمی» درحالی که دربخشی ازاظهارات خودازضرورت وحدت و انسجام وفراموش شدن رقابت هاو آغازرفاقت بعدازانتخابات تاچهارسال دیگرسخن به میان آوردامابدون اشاره به مصادیقی ازوجود اختلافات درشهرستان گفت: ازسیاسیون می خواهم به اختلافات دامن نزنند.

درحالی که مدت هاست خبری ازشب نامه نویسی درشهرستان پلدختر نیست امانماینده پلدختربه وجود اختلافات درشهرستان اشاره و با تهدیدبه پرداختن به "گذشته" دربخشی ازاظهارات خود گفت : آقایانی که شب می نشینیدومحافل ومیتینگ های شبانه برگزارمی کنید،شبنامه می نویسیدوبه مقامات کشورنامه می نویسید،درحالی که 90 درصدمراجعین بنده یا بیکارندو به دنبال شغل ، یا مستمند هستند و نیازمند کمک، دراین شرایط جای سیاسی کاری و سیاسی بازی نیست .

سیدحمید کاظمی درعین حالی که اعلام کرد ازهیچ کس حتی آنهائی که به بنده توهین کردندو گفتند و نوشتند گله مند نیستم و همه را حلال می کنم اما گفت: حیا کنید، شما کوتاه بیائید، ما کوتاه آمدیم .

وی بدون اینکه مشخص کند چه کسانی درشهرستان قصد "شیطنت" و "توطئه" دارند،خطاب به حاضران گفت : به شما عرض می کنم اگر شیطنت نکنند، اگر توطئه نکنند ، اگر میتینگ ایجادنکنند بنده به گذشته نخواهم پرداخت .

« کاظمی »  ضمن خداقوت به کسانی که درگذشته به پلدختر خدمت کرده اند،با ارائه گزارش عملکرد خود درمدت سی و سه روز نمایندگی  و اینکه به دنبال کارهای فراموش شده پلدختربوده و  پروژه هائی مانند کارخانه سیمان، پالایشگاه، پمپاژهای آب ، جاده چهارخطه پلدختر ، زیرساخت های مخابرات و آنتن دهی موبایل را پیگیری کرده است گفت: در مدتی که نماینده بوده ام به ۸ وزیر تذکر داده و 30 مدیرکل ! را برای آشنائی با وضعیت مردم به شهرستان آورده ام .


نماینده پلدختر درعین حال از دولت و رئیس جمهور درخواست کرد که فرصت های ازدست رفته خطه شهید پرور حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان را احیاء و ایجادکنند.

« کاظمی » درحالی که حدود 8 ماه تا ایام الله 22بهمن فرصت باقی است خودرا تلویحا سخنران مراسم 22بهمن اعلام و اظهارداشت : الان درحد اشاره به تیترها عرض کردم و انشاالله دریک جلسه رسمی دیگر هم ازطریق صداوسیما ، رسانه ها و مجامع عمومی مانند 22 بهمن نتیجه پیگیری های خودرا درحق مردم پلدختربه سمع ونظر شما مردم خواهم رساند.

پایگاه اطلاع رسانی بیان روز از قول « کاظمی » منتقدان نماینده راعامل التهاب درجامعه قلمداد کرد !!

همزمان با اظهارات نماینده پلدختر ودرهمین ارتباط، پایگاه اطلاع رسانی بیان روز که معمولا دیدگاههای نماینده پلدختر را پوشش می دهد ساعت23:51 جمعه 11 تیرماه جاری در مطلبی با عنوان « خط و نشان نماینده پلدختر برای برخی سیاسیون ماجراجو » با کد 17854 ، ازقول نماینده پلدختر منتقدان خیالی نماینده را « سیاسیون ماجراجو » ، « کسانی که به دنبال ملتهب کردن فضای جامعه هستند» ، «کسانی که می خواهند درتوسعه پلدختر وقفه ایجاد کنند» و «کسانی که مسائل بچه گانه سیاسی را مطرح می کنند» قلمدادکرده و اصحاب رسانه را به « بیان مسائلی که باعث ناامیدی دربین مردم می شود» متهم کرده است .

 

باعنایت به اینکه مطلب فوق دردیگر پایگاههای خبری همچون لرستان خبر بازنشرگردیده و ازطرفی بخشی ازاین موارد درسخنرانی نماینده پلدختر درجمع راهپیمایان مطرح نشده است انتظار می رود نهاد پشتیبانی کننده و هیئت تحریریه ی این پایگاه اینترنتی دراین زمینه بررسی لازم را بعمل آورند.

11-04-1395, 23:48
بازگشت