صفحه نخست | تخلفات مالی دنباله دار درشهرداری ها/این بارکلاهبرداری میلیاردی دراهواز

تخلفات مالی دنباله دار درشهرداری ها/این بارکلاهبرداری میلیاردی دراهواز


بالاگریوه - این روزها که استان خوزستان در تب و تاب تغییر استاندار است تمام رخدادها تحت تاثیر این مساله قرار می گیرند و چندان به آن ها توجهی نمی شود مثل ماجرای تخلفات مالی اخیر در شهرداری اهواز که علی رغم گذشت چند روز از وقوع آن مورد توجه قرار نگرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب نیوز:این روزها که استان خوزستان در تب و تاب تغییر استاندار است تمام رخدادها تحت تاثیر این مساله قرار می گیرند و چندان به آن ها توجهی نمی شود مثل ماجرای تخلفات مالی اخیر در شهرداری اهواز که علی رغم گذشت چند روز از وقوع آن مورد توجه قرار نگرفته است.

بنابراخبار رسیده طی روزهای گذشته تعدادی از کارکنان یکی از مناطق شهرداری اهواز به علت فساد مالی و کلاهبرداری میلیاردی توسط دستگاههای مربوطه بازداشت شدند این افراد که در حال سوء استفاده از موقعیت شغلی خود بودند توسط نهادهای زیربط شناسایی و دستگیر شدند.

 

 

منطقه ذکر شده یکی از پردرآمدترین مناطق شهرداری اهواز است که مدیریت آن بر عهده فردی است که انتصاب فامیلی وی با یکی از اعضای شورای شهر در گذشته خبرساز شده بود.
تاکنون از طرف مسئولین شهرداری اهواز در این خصوص توضیحات لازم داده نشده است و اعضای شورای شهر نیز در این زمینه سکوت کرده اند.


گفتنی است در هفته های گذشته نیز خبر دستگیری تعدادی از اعضای شورای شهر وکارکنان شهرداری تبریز در رسانه ها انعکاس بسیاری پیدا کرده بود که نشان از عزم راسخ مسئولین قضایی و نظارتی برای مبارزه با فساد در دستگاههای مختلف دارد.

11-03-1395, 17:18
بازگشت