صفحه نخست | برخی معاونین و کارمندان پلدختر به نفع کاندیدائی خاص تبلیغ می کنند

برخی معاونین و کارمندان پلدختر به نفع کاندیدائی خاص تبلیغ می کنند

امام جمعه پلدختر گفت: برخی معاونین و کارکنان ادارات به جای تبلیغات انتخاباتی به وظایف اداری و رسالت خود بپردازند.

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری در جلسه شورای سلامت شهرستان پلدختربا انتقاداز فعالیتهای تبلیغاتی برخی معاونین و کارکنان ادارات پلدختر به نفع یک کاندیدای خاص گفت : نمی شود ما زمینه حضور مردم را فراهم کنیم اما ازطرفی برخی ادارات در راستای تبلیغ به نفع کاندیدای خاصی گام بردارند.

امام جمعه پلدختر خاطرنشان کرد: برخی معاونین و دست اندرکاران اداری به نفع کاندیدای خاصی تبلیغ می کنند و کسی هم به آنها نمی گوید بالای چشمتان ابروست.
وی با بیان اینکه نباید از امکانات اداری به انحای مختلف وازجمله تبلیغ انتخاباتی استفاده شود ،تصریح کرد: در حوزه اداری نمی شود از وظایف خود غافل و درمانده شویم اما به تبلیغ انتخاباتی بپردازیم.
امام جمعه پلدختر با بیان اینکه چرا باید به نفع کاندیدای خاصی تبلیغ شود،گفت:سیاست زدگی خوب نیست و باید زمینه حضور بانشاط مردم فراهم شده و از وظایف اصلی غافل نشویم.
وی افزود: هرکس ادعای دین کرد مومن نیست و در تمامی سطوح ازجمله بهداشت و درمان باید به آموزه های دینی و توصیه های معصومین و ائمه علیهماالسلام توجه وعمل شود.

سوری با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و درمان تنها شبکه بهداشت و درمان مسئولیت ندارد افزود: همه دستگاهها و ادارات باید با تعامل و همدلی در راستای پیشگیری از بیماریها و رعایت و ترویج مسائل بهداشتی گام بردارند.
امام جمعه پلدختربابیان اینکه نظافت شهرازپیش شرط های بهداشت و درمان است و شهرداری بایددر این زمینه شهررا تمیز نگه داردگفت : نظافت شهرخواسته و مطالبه عموم مردم است ونباید اجازه داده شود دام در کوچه و خیابان ذبح شود.

حجت الاسلام سوری درانتقاد به سخنان یکی از مسئولان که مردم تخلفات را به ما گزارش بدهند تصریح کرد: اگر قرارباشد مردم بروند و کشیک بدهند تا شاید تخلفی رامشاهده کرده و گزارش بدهند پس در این بین اداره دامپزشکی چه کاره است؟   

24-09-1394, 18:12
بازگشت