صفحه نخست | با تبعیت از ولایت رأی مردم را حق الناس دانسته وازآن مراقبت خواهم کرد

با تبعیت از ولایت رأی مردم را حق الناس دانسته وازآن مراقبت خواهم کرد

به گزارش خبرنگار بالاگریوه نورالدین درمنان درنشست با اصحاب رسانه شهرستان دفاع مقدس ورزمندگان و ایثارگران را یادآوراستقامت، پایمردی، ازخودگذشتگی، شرافت و تجلی  همه ارزش های ناب انسانی دانست و گفت : جادارد درهفته دفاع مقدس یاد و خاطره بهترین فرزندان ملت را گرامی بداریم و باورداشته باشیم حفظ و مراقبت از ارزش هائی که رزمندگان و ایثارگران دردوران طلائی دفاع مقدس دنبال می کردند جامعه و نظام مارا از هر آسیبی مصون داشته و واکسینه می کند.
درمنان با تقبیح انتشار شایعات و سخن های ناروا پشت سرافراد و مسئولان گفت: پلدختر اسوه مقاومت ، مردانگی ، ایثار و شهادت است و همه باید تلاش کنیم به جای حاشیه سازی افتخارات ورشادت های رزمندگان و دوران دفاع مقدس را که ضامن استحکام و تداوم و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند را درجامعه ترویج کنیم.
فرماندارپلدختر نشست با خبرنگاران را بهترین وبا صفاترین جلسه قلمداد کرد و گفت : می دانم که درپس سکوت نجیبانه شما خیلی از سوال ها، مطالبات و خواسته های مردمی نهفته است اما شاید بخاطر اینکه اولین نشست با بنده بعنوان فرزند و بومی این شهرستان هست آن مطالبات را مطرح نکردید.

درمنان تقویت جایگاه خبرنگارورسانه را از عوامل پیشرفت جامعه دانست و تصریح کرد:اصحاب رسانه سهم عظیمی دربیان واقعیت ها و شناسائی چالش ها دارند و به نظر من اگر درجائی یک صندلی برای نشستن و جود داشته باشد و یک مسئول و یک خبرنگار حضورداشته باشند صندلی را باید به خبرنگار اختصاص داد زیرا اگر آن مسئول نباشد اتفاق خاصی نمی افتد و لی اگر خبرنگار نباشد جامعه دچار سکون و بی تحرکی خواهدشد.
وی با اشاره به نامگذاری امسال بعنوان سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت توسط مقام معظم رهبری افزود: پشت نامگذاری  هرسال توسط مقام معظم رهبری ،کارهای کارشناسی دقیق و تفکری عمیق وجود دارد و باید تامل کرد که چرا رهبرمعظم انقلاب امسال را سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت نامگذاری کرده است.
فرماندار پل دختر لازمه همدلی و هم زبانی را صادق و شفاف بودن دانست و افزود: بنده بعنوان مسئول عالی شهرستان وهرمسئول دیگری اگر درجایگاه اداری و مسئولیتی خود اهداف و مسائل شخصی، فامیلی ، سیاسی و گروهی خودرا دنبال کنیم نمی توانیم و نبایستی توقع و انتظارداشته باشیم مردم با ما همراه و همدل و هم زبان باشند.

درمنان با رد شایعاتی مبنی براینکه یک جریان خاص سیاسی برای پیروزی درانتخابات شمارا به پلدختر آورده است  گفت: افتخار می کنم که فرزند این شهرستان بوده وبه این دیار تعلق دارم اما جز نظام جمهوری اسلامی وامدار هیچ شخص ، گروه و باندی نیستم و فقط نماینده و مجری سیاست های دولت تدبیر و امید هستم واجازه نمی دهیم فرمانداری ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدائی شود.
فرماندارپلدختر با بیان اینکه  حفظ اعتمادمردم و شفافیت وسلامت درانتخابات شعاردولت است وما حق نداریم نقش ستاد انتخاباتی یک کاندید را ایفا کرده و یا وامدار هیچ فردی درانتخابات باشیم تصریح کرد: بعنوان مجری انتخابات به سمت احدی از کاندیداها غش نخواهم کرد وبنابه تأکید مقام معظم رهبری که فرمودند رای مردم حق الناس است ، انشاالله نخواهیم گذاشت به رای و اعتماد مردم  خدشه وارد شود.
درابتدای این نشست رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بامعرفی وتبیین جایگاه رسانه ونقش انکارناپذیر اطلاع رسانی در توسعه و پیشرفت همه جانبه گفت : تمام همت و تلاش اصحاب رسانه شهرستان پلدختر درراستای تقویت نظام و بیان مطالبات مردم بوده است.
فریدون کریمی فرد با تأکید برضرورت نگاه حمایتی و تقویت جایگاه خبرو رسانه درشهرستان افزود:رسانه ها می توانند درفرایند رشد و توسعه شهرستان بازوی مسئولان و مدیران باشند .

7-07-1394, 03:49
بازگشت