صفحه نخست | نورالدین درمنان فرماندارپلدختر شد

نورالدین درمنان فرماندارپلدختر شد

بالاگریوه- ظهر روز سه شنبه 31شهریور ماه با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندارلرستان نورالدین درمنان از نیروهای بومی شهرستان پلدختر بعنوان فرمانداراین شهرستان معرفی و ازخدمات قدرت اله ترابی نژاد فرماندارقبلی قدردانی شد.
به گزارش خبرنگار بالاگریوه فرماندار جدید شهرستان پلدختر طی سخنانی درمراسم معارفه خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : هفته دفاع مقدس یادآور رشادتها وسلحشوری رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی است.
وی افزود:تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید فرصت خوبی است تا دانش آموزان با فرهنگ جبهه آشنایی بیشتری پیدا کنند. تا از زندگی عرفانی و دلاوری جوانان جبهه وجنگ درس والگو بگیرند .
درمنان خدمت به مردم هویزه ثانی یعنی پلدختر را برای خود افتخارمهمی قلمدادو گفت:به عنوان فرزند این شهرستان مجری برنامه های دولت هستم،و با تمام گروهها تعامل خواهم داشت.
فرماندارجدیدپلدختر مهمترین شعار دولت را ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی عنوان کردو افزود: در سال جاری دو انتخابات مهم در پیش داریم و باید اعتماد مردم را درزمینه سلامت انتخابات جلب کنیم.
درمنان با اشاره به اینکه ما بعنوان مسئولان و کارمندان دولت و مجریان انتخابات حق و اجازه نداریم که له  یا علیه کاندیدائی باشیم گفت : بنده همین الان اعلام می کنم که فعالیت هیچ مدیری را درحمایت از هیچ کاندیدائی نمی پذیرم و هرموقع شنیدید که خودبنده هم به نفع کسی کار کرده ام دیگر نماینده دولت نیستم
فرماندارپلدختر با توصیه به کسانی که می خواهند کاندیدای انتخابات شوند گفت: هیچ کاندیدائی حق ندارد از دولت وخدمات دولت برای مطرح کردن و رأی آوری خود مایه بگذارند.

 

مشروعیت مدیران درنظام جمهوری اسلامی به ولایتمداری آنهاست

دراین مراسم حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه پلدختر طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس گفت: :امیدوارم قدردان زحمات رزمندگان و پاسدار خون شهدا باشیم .

سوری افزود: مدیر موفق کسی است که عدالت را سرلوحه کار خودش قرار بدهد. زیرا همه مردم ازاجرای عدالت راضی خواهند بود .
امام جمعه پلدختر با بیان ایکه مدیر و مسئول زمانی کارش مشروعیت دارد که ولایت مداری را سرلوحه کار خود قرار بدهدگفت: مدیر علاوه بر تعهد و تدین باید تخصص داشته باشد .

حجت الاسلام و المسلمین سوری مسئولیت را یک امتحان بزرگ دانست وتصریح کرد: باید از فرصت ها نهایت استفاده را ببریم اگر خدمت به مردم را سرلوحه قرار دهیم خدمت به امام عصر است چون امت شیعه است .

امام جمعه پلدختر صداقت در گفتار و وفای به عهد را ازدیگر ویژگی های یک مدیر درنظام اسلامی دانست و پی گیری های مجدانه قدرت اله ترابی نژاد فرماندارقبلی درارتباط باپروژه مصلای پلدختر را نشانه ی تدین ایشان عنوان کرد.

1-07-1394, 09:03
بازگشت