صفحه نخست | کاندیداهائی که با هدف کسب درآمد می آیند!

کاندیداهائی که با هدف کسب درآمد می آیند!

به گزارش بالاگریوه به نقل از راه دانا انتخابات مجلس دهم در پیش است و کسانی که سودای صندلی های سبز بهارستان را در سر دارند با تمام وجود به عرصه رقابت انتخاباتی ورود می کنند.
انتخابات بستر خوبی را برای برخی از منفعت طلبان فراهم می کند و این افراد با کاندیداتوری کسب در آمد دارند.
اساساً کاندیداتوری انتخابات چه در سطح ریاست جمهوری و چه در سطح مجلس و شورا، با هزینه های گزاف برای نامزدهای انتخاباتی همراه است. اما در یکی از شهرستان های استان ... این موضوع برای عده ای از کاندیداها نه تنها موضوعیت ندارد بلکه این عده در بستری به نام کاندیداتوری درآمدهای خوبی نیز کسب می کنند.
ماجرا مربوط می شود که به انتخابات مجلس نهم در یکی از شهرستان های استان ......، که کاندیدای مطرح این شهرستان برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی، به حذف رقبای خود با خرید آنها دست زده است. بدین گونه که در انتخابات گذشته 3 نفر از کاندیداها با پول گرفتن از کاندیدای مطرح تر عرصه را برای موفقیت وی خالی کرده اند.
حال با گذشت 4 سال از آن ایام، عده ی زیادی هوس کاندیداتوری کرده اند تا با اخذ مبالغی از کاندیدای مطرح تر، کسب درآمدی این چنین داشته باشند.
شنیده شده این عده کاندیدا می شوند که کسب درآمد داشته باشند و به عبارتی می آیند که رقبای مطرح تر را مجاب به شل کردن سر کیسه کنند و طبیعتاً چند روز مانده به انتخابات کنار خواهند کشید.

21-06-1394, 13:40
بازگشت