صفحه نخست | با ورود افراد مساله داربه شهرستان برای فعالیت انتخاباتی برخورد می کنیم

با ورود افراد مساله داربه شهرستان برای فعالیت انتخاباتی برخورد می کنیم

به گزارش بالاگریوه سرهنگ رضا داودی فرمانده انتظامی پلدختر بر لزوم توجه به آرامش و فراهم کردن فضا برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و درشأن نظام مقدس جمهوری اسلامی درشهرستان تاکید کرد.

عضو شورای تأمین شهرستان پلدختر در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از ملتهب شدن فضای شهرستان ودرراستای انجام وظائف قانونی خود از ورود افراد مساله دار تحت عناوینی همچون فعالیت تبلیغاتی و انتخاباتی به شهرستان جلوگیری خواهیم کرد.

سرهنگ داودی افزود: دراین راستا اگرقرارباشد روحانیونی برای انجام کارهای تبلیغاتی وسخنرانی به پلدختر بیایند بایستی ضمن هماهنگی با امام جمعه واخذ مجوز سخنرانی این کارصورت بگیرد، در غیر این صورت شورای تامین از ورود چنین افرادی جهت فعالیتهای انتخاباتی جلوگیری خواهد کرد.
داودی با اشاره به اینکه افرادی که قبلا سمتی در پلدختر داشته اند نمیتوانند به شهرستان بیایند و برای دیگران تبلیغ کنند زیرا باعث ملتهب شدن جو شهرستان می شوند تصریح کرد: ممکن است برخی سخنرانان با موضوع دیگری در یک همایش شهرستانی حضور یابند اما محتوای سخنانشان را تغییر داده و نتیجه سخنرانی آنان ایجادتنش درشهرستان گردد که لازم است مسئولین فرهنگی در این زمینه هوشیار باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر با بیان اینکه جو سیاسی شهرستان مهیای برگزاری انتخابات پرشوروحداکثری است گفت : برخی به دنبال شیطنت درفضای آرام شهرستان هستند که ضمن شناسائی برخورد لازم را با آنها خواهیم داشت .

18-05-1394, 18:14
بازگشت