صفحه نخست | عاملان انتزاع ویسیان، سپیددشت و الوار ازپلدختر این روزها مدعی شده اند

عاملان انتزاع ویسیان، سپیددشت و الوار ازپلدختر این روزها مدعی شده اند

بالاگریوه - نماینده پلدختر درمجلس شورای اسلامی دراجتماع راهپیمایان روزجهانی قدس درپلدختراظهار داشت:حوزه انتخابیه پلدختر و ملاوی یکی از بزرگترین حوزه های انتخابیه های ایران بود که تجزیه شده و کوچک گردید به طوری که سپیدشت و الوار گرمسیرو ویسیان و قالبی را از پلدختر جدا کردند و حوزه ایی را تحویل گرفتم که یک حوزه مجزا شده و کوچک در قیاس با گذشته است.
علی کائیدی خطاب به افرادی که این روزها مسائل تفرقه انگیزوناصوابی را مطرح می کنند گفت :آن موقعی که چهار هزار کیلومتر از خاک لرستان را به خوزستان الحاق کردند کجا بودید که مانع شوید؟

رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت : بخشی از این حوزه انتخابیه با چهل هزار جمعیت تجزیه شد و آن قدر حوزه را کوچک کرده اند که الان برخی نمایندگان می گویند چرا ما با چند صد هزار نفر جمعیت دو نماینده داشته باشیم در حالی که پلدختر با هفتاد هزار نفر جمعیت یک نماینده دارد.

وی افزود: تجزیه حوزه انتخابیه و کوچک کردن آن باعث شد حوزه انتخابیه مجاور تقاضا کند که در انتخابات به حوزه انتخابیه پلدختر بپیوندد.
کاییدی خاطر نشان کرد: آن موقعی که بخش های الوارگرمسیری، ویسیان وسپیددشت را ازحوزه انتخابیه پلدخترجداکردندهم دانشمند بودید می بایست از حقوق مردم دفاع کرده و مانع شویددرحالی که لب فروبسته و کمترین اعتراضی نکردید.

وی ادامه داد:در حال حاضر نه تنها قطعه ای از حوزه انتخابیه ام به شهری دیگر واگذار نشده بلکه با تمام احترامی که برای مردم حوزه انتخابیه همجوار قائل هستم مانع الحاق آن حوزه انتخابیه به پلدختر شده و گفتم طنز سیاسی است .

وی با بیان اینکه در وزار ت کشور از حقوق مردم دفاع کردم.افزود: اگر بی تفاوت بودم حوزه انتخابیه پلدختر تجزیه می شد،چون من از جنس شما هستم ، فرزند شما هستم مگر می شود خیانت کنم.

وی خاطر نشان کرد: آنهایی که حوزه پلدختر را لاغر کردند الان مدعی هستند که بنده خیانت کرده ام درصورتی که اینها باید به مردم و آیندگان پاسخ بدهند.

19-04-1394, 22:05
بازگشت