صفحه نخست | امام جمعه پلدختر : آقای شهردار! به عمل کار برآید به سخندانی نیست

امام جمعه پلدختر : آقای شهردار! به عمل کار برآید به سخندانی نیست

بالاگریوه - مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس شهرداری ها و دهیاریها با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشدار مرکزی و شهردار در دفتر شهردار پلدختر برگزار شد.

در این نشست که کارکنان و مدیران واحدهای مختلف شهرداری پلدختر نیز حضور داشتند، امام جمعه پلدختر با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری باید در راستای ارتقای مبلمان شهری همت کنند گفت : شورا ها باید همیار شهردار باشند و به دنبال قالب کردن افراد به شهردارنباشند.

حجت الاسلام و المسلمین سوری افزود: پرسنل شهرداری و کارگران و کارکنان دخیل در عمران و خدمات شهری نباید دغدغه داشته باشند و شهرداری باید بطور منظم حقوق آنها را تامین کند تا بدون دغدغه خدمت کنند.
وی تصریح کرد :شورای شهر و شهرداری در کارهای در دست اقدام اولویت بندی کرده و نسبت به زیباسازی ورودی و خروجی شهر پلدختر همت کنند.

امام جمعه پلدختر با تاکید بر کار کارشناسی و مشورت از افراد متخصص در فعالیتها گفت: کارها سلیقه ایی نباشد زیرا کار بر اساس سلیقه برای هیچ کس پذیرفتنی نیست.
خطیب جمعه پلدختر تصریح کرد: شورا ها باید همکار و همیار شهردار باشند و به دنبال قالب کردن افراد به شهردارنباشند.

وی اضافه کرد:این کار ناپسند است و باید سعی شود کار پیش برودو تمامی امورات بر اساس ضابطه و قانون شکل گیرد.
سوری ادامه داد: طبیعی است که اجرای قانون خوشایند همه افراد نخواهد بود اما توصیه ام به شورای شهر و شهرداری این است که از کارهائی که مانع پیشرفت شهر می شود جلوگیری کنند.

امام جمعه پلدختر خاطر نشان کرد: مردم با اختلاف شهرداری با برخی ادارات در وصول طلب ها کاری ندارند بلکه نتیجه کار که زیباسازی شهری و ارتقای مبلمان شهر است را می خواهند.

وی خطاب به شهردار پلدختر گفت: ان شاالله حرف هایتان را درعمل ثابت کنید و به آنچه می گویید پایبند باشید زیرا به عمل کار برآید به سخنرانی نیست.

14-04-1394, 18:53
بازگشت