صفحه نخست | طایفه بازی و قوم گرائی دربرخی تصمیمات شورای شهر پلدختربیدادمی کند

طایفه بازی و قوم گرائی دربرخی تصمیمات شورای شهر پلدختربیدادمی کند

بالاگریوه - یک عضو شورای شهر پلدختر در نشست سالروز تاسیس شهرداری و دهیاریها گفت: برای رفع مشکلات شهرستان نیازمند توجه همه دستگاهها هستیم.

ماندانا آکسونیان به مشکلاتی از قبیل معضل برداشت آب از رودخانه کشکان برای کارخانه ذوب آهن رومشگان اشاره کرد و افزود: علاوه بر تبعات احتمالی ایجاد سد معشوره برای پایین دست در پلدختر ما با مشکل تازه ایی نیز مواجه شده ایم که همه مسئولین اعم از امام جمعه و نماینده و استاندار و فرماندارباید برای آن فکری عاجل کنند.

عضو شورای اسلامی استان لرستان در این جلسه که امام جمعه، فرماندار و بخشدارمرکزی پلدختر حضورداشتند گفت: بیم آن دارم که اگر فکری عاجل نشود پلدختر در آینده با بحران مواجه خواهد شد.
آکسونیان افزود: ما باید زبان گویای مردم باشیم اما متاسفانه ما اعضای شورای شهر هنوز یاد نگرفته ایم که قانونمند باشیم.

این عضو شورای شهر خاطر نشان کرد: چنانچه حقو و دستمزدهای کارگران و عوامل شهرداری بموقع و تمام و کمال پبداخت شود درآنها انگیزه کارو فعالیت مضاعف وتلاش برای آبادانی و عمران شهر بوجود می آید.

آکسونیان افزود: نبایستی بین کارمندان شهرداری با پارامترهای غیرمنصفانه تفاوت و تبعیض قائل شویم و جایگاههای افراد بایستی با معیار کار وفعالیت با کیفیت برای رضایتمندی مردم دیده شود.

وی گفت: طایفه بازی و قوم گرایی در شهر ما بویژه در برخی تصمیمات شورای شهر بیداد می کند و به جای اینکه قانونمند باشیم به فکر طایفه گرایی و قومیت گرایی افتاده ایم که برای پلدختر بسیار خطرناک است.
آکسونیان تصریح کرد: مردم نتیجه عملکرد ما را در شورای شهر دارند می بینند و نیازی به تشریح مصادیق طایفه بازی نیست زیرا مردم خود مسائل را می فهمند و کارها را دارند لمس می کنند.
وی اضافه کرد: باید مسائل حاشیه ای کنار گذاشته شود و بایدبپذیریم که خدمت به مردم وظیفه و معیار کارامدی قلمداد شود نه اینکه قرابت فامیلی و قومی به جای قانون ، معیار ارزیابی شود.

آکسونیان به خبرنگار بالاگریوه گفت : بحث اکثریت و اقلیت درشورا را به عنوان امری بدیهی و قابل پذیرش قبول داشته و به آن احترام گذاشته و معتقد به اتحاد و یکپارچگی شورا درانجام رسالت خدمت به مردم هستم اما درقضیه شورا اکثریتی مورد قبول و پذیرش مردم است که حول محور ارزشها و خدمت به مردم حرکت کند، نه اکثریتی که دنبال مباحث منسوخ شده ی مطالبات طایفه ای و صنفی باشد. ما درقرآن کریم هم داریم که تَعَاوَنُواْ عَلَى الْبرِّ وَالتَّقْوَى برای کار نیک با یکدیگر تعاون و همکاری داشته باشید.
براساس این گزارش اظهارات صریح خانم آکسونیان با واکنش انتقادی شهردار و دو عضو دیگر شورای شهر مواجه شد.

14-04-1394, 18:01
بازگشت