صفحه نخست | اتحاداصولگرایان مهم ترازحضوردرانتخابات

اتحاداصولگرایان مهم ترازحضوردرانتخابات

به گزارش بالاگریوه به نقل از تسنیم پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره جلسات حزب مطبوع خود و نشست‌های  سایر اعضا و تشکل‌های سیاسی اصولگرا در راستای تقویت وحدت اصولگرایی گفت: پس از انتخابات سال 92 جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به جمع بندی خوبی در خصوص نتایج و نقاط ضعف و قوت اصولگرایی رسید، از همین رو مهمترین موضوع را در اتحاد گروه‌های اصولگرایی و ولایت مدار یافتیم و امید است تا این آغاز خوب به نتایج بسیار مطلوبی نیز برسد.

وی در ادامه اظهار داشت: ما نتیجه گرفتیم که راهی جز وحدت نیروهای اصولگرا، ولایت مدار و ارزشی انقلاب اسلامی وجود ندارد و مهمتر از مسئله حضور، تقویت نیروهای اصولگرا در راستای یک انسجام، ائتلاف و استحکام و پایایی است.

قائم مقام جمعیت رهپویان تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را بر همگرایی تمامی جریانات و شخصیتهای اصولگرا گذاشته ایم و تلاش می کنیم تا به طراحی یک مدل، تمامی ظرفیت های اصولگرایی در یک ائتلاف تجمیع شوند.

سروری با بیان این که برنامه‌ها و فعالیت‌های مدونی در راستای اتحاد و انسجام بیشتر انجام شده است تاکید کرد:برگزاری جلسات در ابتدا پیرامون مسئله اتحاد و انسجام بود ولی رفته رفته این جلسات به یک نشست چند وجهی بدل شد که تمامی ظرفیت‌ها را برای رسیدن به یک گفتمان درون گروهی و رقابت برون گروهی ایجادکرد، امروز آغاز راه است و قدم اول را به خوبی برداشتیم، امیدواریم که رفته رفته این اتحاد در حوزه عمل نیز به خوبی ظهور و بروز کند.

وی در پایان با اشاره به حضور شخصیت های مطرح و برجسته اصولگرایی گفت: وجود شخصیت‌های برجسته اصولگرایی یک نعمت بسیار عظیم است که باید از وجود این آقایان برای وحدت و اتحاد بیشتر استفاده بهره‌مند شویم.

 

حرکت به سوی تدوین منشوراصولگرائی

لطف‌الله فروزنده عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی نیزاز دیدار حزب متبوع خود با حزب مؤتلفه اسلامی و جبهه پایداری انقلاب اسلامی در راستای تقویت وحدت جریان اصولگرایی خبر داد و گفت: بعد از تعطیلات نوروز در راستای تقویت وحدت جریان اصولگرایی با اعضای حزب مؤتلفه اسلامی و جبهه پایداری انقلاب اسلامی جلساتی داشتیم و روی کلیات حرف زدیم و درحال حاضر می‌خواهیم مقدمات تدوین منشور اصولگرایی را آماده کنیم.

وی با بیان اینکه فضای کلی همدلی و هماهنگی است و همه احزاب و شخصیت‌های اصولگرایی وحدت حداکثری را با رعایت ارزش‌ها قبول دارند، تصریح کرد: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی نشست‌های مشترک با سایر احزاب و شخصیت‌های اصولگرا را دنبال خواهد کرد تا بالاخره بتوانیم وحدت حداکثری ایجاد کنیم.

1-02-1394, 08:35
بازگشت