صفحه نخست | سخنان هاشمی رفسنجانی سندیت نداشته و ریاکاری است

سخنان هاشمی رفسنجانی سندیت نداشته و ریاکاری است

به گزارش بالاگریوه به نقل ازتسنیم نماینده خرم آباد درمجلس شورای اسلامی با اشاره به وصیت‌نامه امام راحل تصریح کرد: امام خمینی (ره) در وصیت‌نامه خود فرمودند، هیچ حرفی از قول من چه مکتوب و چه شفاهی پذیرفته نیست مگر اینکه دارای سند و غیرقابل‌انکار باشد بنابراین بیان خاطرات هاشمی رفسنجانی در مورد امام خمینی (ره) مصداق نداشته و سندیت ندارد.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان با اشاره به سخنان هاشمی رفسنجانی که گفته است « اگر می‌بینید برخی از خشکه مقدس‌ها و دلواپسان اذیت می‌کنند، همان‌هایی هستند که قبلاً امام را هم اذیت می‌کردند » اظهارداشت : صحبت‌های هاشمی رفسنجانی درمورد دلواپسان برخلاف آزادی و دموکراسی است واگر کسی در چارچوب قانون نظام حرف بزند و نقد کند ایرادی ندارد.

وی بابیان اینکه دلواپسی هاشمی رفسنجانی خلاف دموکراسی و ریاکاری است، عنوان کرد: دلواپسی هاشمی با معیار آزاداندیشی هم‌خوانی ندارد.

آقا‌محمدی با اشاره به سخنان هاشمی رفسنجانی در مورد فضای زندان‌ها بیان کرد: در هر کشوری زندانی وجود دارد و هیچ کشوری درروی کره زمین دیده نمی‌شود که زندانی نداشته باشد بنابراین کسانی که مرتکب جرم می‌شوند به‌طور طبیعی به محاکم قضائی سپرده می‌شوند تا بر اساس تعریف جرم آن جامعه محاکمه شوند.  

26-01-1394, 17:41
بازگشت