صفحه نخست | پیام 9 دی حفظ وحدت،داشتن بصیرت و تبعیت از ولایت است

پیام 9 دی حفظ وحدت،داشتن بصیرت و تبعیت از ولایت است

به گزارش بالاگریوه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی ظهر امروزدرجمع اقشار مردم خرم‌آباد گفت:‌ آنهایی که درماجرای فتنه 88 از مردم جداو به وسیله شیطان و استکبارجهانی گمراه شدندنشان دادکه دست آمریکایی‌های جنایتکارورژیم جعلی وفاسدصهیونیستی درفتنه روشن بوده است.

به گزارش فارس وی یادآور شد:هیچ تردیدی وجود ندارد که فتنه ماجرایی ازقبل طراحی شده بود و نشانه آن ارتباط سازمان‌های جاسوسی با عناصر فتنه‌گر بوده است و مگر غیر از این بوده که قبل از برگزاری انتخابات مسئله تقلب را مطرح و کمیته صیانت از آرا را تشکیل دادند.

نماینده ولی فقیه درلرستان افزود:هدف فتنه‌گران چیزی جزبراندازی نظام اسلامی نبوده وآنهابه دنبال ناکارآمدنشان دادن جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه بوده‌اند.

امام جمعه خرم‌آباد عنوان داشت:عملکرد،موضع‌گیری ورفتارسران فتنه نشان‌دهنده همه چیزاست وآمریکا رفتارشان را دیدو ازآنهاحمایت کرد،این درحالی است که بعضی ازافراد به دنبال این هستندکه مظلوم‌نمایی کنندوبگویندسوء‌تفاهم صورت گرفته و این حرفهارادرجامعه پخش می‌کنند.

وی به برخی از گناهان فتنه‌گران اشاره کرد و متذکر شد: دعوت مردم به تجمع غیرقانونی از گناهان آنها بود و آیا اخلال در نظم، آسایش و مزاحمت در کسب و کار مردم و هتک حرمت به مسئولان نظام و اصرار بر اینکه از طریق غیرقانونی کار خود را دنبال کنند، جرم نبوده است و ضربه زدن به مردم، آتش زدن 74 مغازه، آتش زدن 124 شعبه بانک و زیرساخت‌های شهری و بیت‌المال را از بین بردن، جرم نبوده است؟

نماینده ولی فقیه در لرستان توضیح داد: در سال‌های60 و 61منافقان همین کارها را کرده بودندو همین عناصر به اعدام آنها اصرار می‌ورزیدند و امروز تاریخ تکرار شده و برای دشمن زمینه را برای اهانت به مردم و نظام جمهوری اسلامی همین فتنه‌گران فراهم کرده‌اند و جرم این‌ها کمتر از منافقان نیست.

میرعمادی تشریح کرد: دلیل حضور مردم درحماسه 9دی همین مسائل است، چراکه مردم به ارزش‌های دینی و آرمان‌های الهی پایبند بوده و همیشه در صحنه حضور دارند و مشت محکمی بردهان فتنه‌گران و دشمنان نظام خواهند زد، این درحالی است که فتنه‌گران با دشمنان نظام و مردم همنوا شده و دشمنان انقلاب و دین و ولایت نیز از رقاصه تا آمریکایی و صهیونیستی و مطرب از آنها حمایت می‌کنند که مایه ننگ و رسوایی است.

وی بیان داشت: 9 دی روز غیرت مردم دینی ایران است و مردم ایران هرگز ضربه‌زدن به ارزش‌های دینی را تحمل نمی‌کنند، از این‌رو مسئله فتنه چیزی نیست که فراموش شود و همگان بدانند که فتنه خط قرمز ماست و این اصلی است که رهبر ما آن را معین کرده است.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد:‌ خداوند متعال نعمت بزرگی چون رهبری هوشیار، بابصیرت، حکیم و فرزانه به ما بخشیده است و این نعمت بزرگ قبل از انتخابات 88 بحث تقلب به انتخابات را هشدار داده بود، اما عده‌ای کماکان خود را به ناآگاهی می‌زنند، اما مردم بیدار و همیشه درصحنه‌ هستند و به  9 دی که روز هوشیاری و میثاق با ولایت فقیه است، افتخار می‌کنند.

میرعمادی برضرورت حفظ وحدت و پرهیز از ایجاد تشنج سیاسی درلرستان تأکید کردو توضیح داد:حماسه 9دی دربردارنده سه ویژگی ممتاز است که باید آنها راحفظ کنیم، ویژگی اول اتحاد و وحدت کلمه، ویژگی دوم آن بصیرت و هوشیاری و ویژگی سوم آن تبعیت ازولایت است.

امام جمعه خرم‌آباد در پایان عنوان کرد: پیام این روز نیزحرکت بر محورولایت فقیه است و هرحرکتی که بر این محور نباشد،ما آن راخطا و اشتباه می‌دانیم، چرا که تبعیت از ولایت موجب عظمت و پیروزی می‌شود و ما باید در این باور مردم احترام بگذاریم. 

9-10-1393, 17:55
بازگشت