پنج شنبه، 9 فروردین 1403
جهاد و مقاومت / عکس
شناسه خبر: 553

گزارش تصویری

تصوير90شهيدحزب الله لبنان درسوريه

بالاگریوه: تصاویر90شهیدحزب الله که درمناطقی ازجمله القصیر،السیدة زینب،حمص،ریف دمشق،الغوطة الشرقیة به فیض شهادت نائل شده اند، تقدیم کاربران می گردد.

به گزارش بالاگریوه این روزها که تمام کفر و نفاق در برابر جبهه حق صف آرایی کرده است، مجاهدانی مظلومانه بارحمایت ازمقدسات مسلمین را بردوش مي كشند و در سکوت کامل به شهادت می رسند.

جوانان شیعه لبنان و عراق که همچون بنیان مرصوص، در برابر تروریستهای چند ملیتی که باسلاحهای غربی ـ عربی ـ عبري  مسلح شده و به جان دین ومیهن مسلمانان افتاده اند.

به گزارش خبرگزاري ابناء «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان درمراسم سالگرد پیروزی درجنگ 33 روزه که درمنطقه مرزی عیتاالشعب برگزار شد تأكيد کرد، یکی از پاسخهای ما به اقداماتی نظیر انفجار بیروت این خواهد بود که اگر یکهزار رزمنده در سوریه داریم آنها به دو هزار نفرخواهند رسید و اگرپنج هزار نیرو داشته باشیم آنها10هزار نفرخواهند شد واگر ضرورت ایجاب کند خود من و همه نیروهای حزب‌الله برای حمایت از مردم سوریه،لبنان،فلسطین،قدس ومقاومت به سوریه خواهیم رفت. 

حزب الله لبنان ازاواخرسال 2012دردرگیری‌های سوریه مشارکت داشته است وشمارشهدای آن تازمان انتشاراین گزارش ازحدود250 تن اعلام شده است.

درادامه تصاویر90شهیدحزب الله که درمناطقی ازجمله القصیر،السیدة زینب،حمص،ریف دمشق،الغوطة الشرقیة به فیض شهادت نائل شده اند،به نمایش در می‌آید:

 

دسته بندی: جهاد و مقاومت / عکس
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید