جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2978
  • 0

رفتارهای سید حسن مصطفوی در گرایش به یک جریان سیاسی مقابل امام (ره)

فرش قرمز سید حسن خمینی زیر پای نهضت آزادی!

اولین جلسه نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان با هدف تصمیم گیری برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده با حضور اصلاح طلبان و اعضای نهضت آزادی در حسینه جماران تشکیل شد.

بالاگریوه: اولین جلسه نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان با نام «جبهه اصلاحات ایران» باهدف تصمیم گیری برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده باحضور اصلاح طلبان و اعضای نهضت آزادی در حسینه جماران تشکیل شد.

 

البته تبدیل محل سخنرانی های تارخی امام راحل به پاتوق اصلاح طلبان وحالا قراردادن این حسینیه برای برگزاری جلسه یک جریان سیاسی فاصله گرفته از امام وبا حضور اعضای نهضت آزادی امر جدید و دور از انتظاری نیست .

 

این رفتار حسن خمینی در حالی صورت می گیرد که امام راحل تکلیف آینده نهضت به اصطلاح آزادی را برای همیشه روشن کرده است.

 

اصلاح طلبانی که جلسه حزبی شان را در حسینیه جماران برگزار کرده ! و اعلام کرده اند علت انتخاب حسینیه جماران برای جلسه سیاسی حزبی، “تجدید میثاق اصلاح طلبان با آرمانهای امام خمینی است”!! چگونه بعد بیش از دو دهه روگردانی صریح و آشکار از راه و رسم امام رضوان الله علیه در مواضع و اقوال و افعال سیاسی ، که ملت مصادیق متعدد آن را در فتنه های ۷۸ و ۸۸ و . . . از این جماعت مشاهده کرده اند، دریافته اند که برای جلب آرای مردم باید مجددا به شعارها و ظاهرسازی های قبل از سال ۷۶ باز گردند و امام رضوان الله علیه را برای مقاصد ضد امامی خود هزینه کنند!

 

این جماعت اگر راست می گویند چرا شعار “مرگ بر اصل ولایت فقیه” مشتی اوباش در آشوبهایی که خود به وجود آورده و هدایت کردند بر آشفته شان نساخت؟

 

چرا جسارت کنندگان و آتش زنندگان خیمه عزاداری اباعبدالله را با بی شرمی تمام “مردم خداجوی” نامیدند؟

 

چرا علیرغم فرمایش های مکرر امام مبنی بر اینکه : "تا من هستم نخواهم گذاشت حکومت به دست‏‎ ‎‏لیبرالها بیفتد، تا من هستم نخواهم گذاشت منافقین اسلام این مردم بی پناه را از بین ببرند،‏‎ ‎‏تا من هستم از اصول نه شرقی و نه غربی عدول نخواهم کرد، تا من هستم دست ایادی‏‎ ‎‏امریکا و شوروی را در تمام زمینه ها کوتاه می کنم" با ليبرالها و منافقين عليه نظام مقدس اسلامي دست دوستي دادند و منافع ملت را قرباني مذاكره و رابطه با آمريكا نمودند؟

 

رهبر کبیر انقلاب اسلامی درپاسخ به نامه محتشمی پور نوشته بودند: «نهضت به اصطلاح آزادی صلاحیت برای هیچ امری از امور دولتی یا قانونگذاری یا قضایی را ندارند، و ضرر آنها،به اعتبار آنکه متظاهر به اسلام هستند و با این حربه جوانان عزیز ما را منحرف خواهند کرد ونیز با دخالت بی‌مورد در تفسیر قرآن کریم و احادیث شریفه و تاویلهای جاهلانه موجب فساد عظیم ممکن است بشوند، از ضررگروهکهای دیگرف حتی منافقین این فرزندان عزیز مهندس بازرگان، بیشترو بالاتر است. نهضت آزادی و افراد آن ازاسلام اطلاعی ندارندوبا فقه اسلامی آشنا نیستند. ازاین جهت،گفتارها و نوشتارهای آنها که منتشر کرده‌اند مستلزم آن است که دستورات حضرت مولی الموالی امیرالمومنین را در نصب ولات و اجرای تعزیرات حکومتی که گاهی برخلاف احکام اولیه و ثانویه اسلام است، برخلاف اسلام دانسته و آن بزرگوار را نعوذبالله تخطئه، بلکه مرتدبدانند! و یا آنکه همه این امور را از وحی الهی بدانند که آن هم برخلاف ضرورت اسلام است. نتیجه آنکه نهضت به اصطلاح آزادی و افراد آن چون موجب گمراهی بسیاری از کسانی که بی‌اطلاع از مقاصد شوم آنان هستند می‌گردند، باید با آنها برخورد قاطعانه شود، و نباید رسمیت داشته باشند».

 

 

 البته که رفتارهای حسن خمینی در گرایش به یک جریان سیاسی مقابل امام و رفتار منفعلانه درباره تحریف ها و اهانت های صریح به امام امر جدیدی نیست.

 

مشخص است که هنوز بنای اصلاح طلبان صرفا بر استفاده از همان نام امام برای فریب افکار عمومی است و گرنه بخش مهمی از افراد این جریان هیچ نسبت فکری با امام راحل ندارند. من باب مشت نمونه خروار، رئیس این نهاد اجماع ساز شخصی همچون «بهزاد نبوی» تعیین شده است که علی رغم سوابق محکومیت در فتنه ۸۸ و یا تحصن ننگین در مجلس ساختارشکن ششم، چندی پیش به صراحت گفته بود: «اگر تجربه امروز را داشتم، هرگز مردم را به انقلاب تشويق نمی‌كردم».     جهان نیوز

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید