جمعه، 10 فروردین 1403
---
شناسه خبر: 2954
  • 0

پیام تبریک فرمانده سپاه پلدختر به مناسبت روز خبرنگار

فرمانده سپاه پلدختر روزخبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت

به گزارش بالاگریوه،سرهنگ پاسدارمنصور کریمی فرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
“ن . والقلم و ما یسطرون ”

با تبریک دهه ولایت،فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار ، تجلیل از مقام خبرنگارانی است که همواره با سلاح قلم و با حفظ قداست و رسالت والای آن در جهت اعتلای آگاهی بخشی و سلامت فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه می کوشند و با حضور فعال و موثر درعرصه نبرد رسانه‌ای امروز که بخش مهمی از جنگ نرم به شمار می‌رود وظیفه‌ای مانند سربازان و افسران فداکار را در خط مقدم این رویاروی فرهنگی به دوش می کشند.

در حال حاضر این وظیفه خبرنگاران است که در جنگ رسانه ای نابرابری که برای خدشه دار کردن چهره انقلاب اسلامی و ممانعت از ارسال پیام انقلاب به دنیا مقابله کنند و با قلم و اراده آهنین و اخلاق مداری خود بتوانند پیام انقلاب را به دنیا برسانند.

روز خبرنگار مجالی فراهم آورده است تا رادمردی های خبرنگارانی که در سال‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خصوص در ایام سیلاب سال گذشته و امروز هم درمیدان مقابله با کرونا در عرصه تهیه خبر با ایثار و از جان گذشتگی، بصیرت افزایی را با عطر و رنگ شهادت مزین و متبرک نمودند گرامی بداریم.


خبرنگاران به درستی در انعکاس اخبار به خصوص رویدادهای مختلف بسیج، حضوری پر رنگ داشتند و در این راستا نیز گمنام و بدون هیچ ادعا در میدان عمل در کنار مردم و انقلاب بودند و ما قدر دان زحمات فعالان اطلاع رسانی در عرصه خطیر خبرنگاری هستیم.


اینجانب روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، علی الخصوص خبرنگاران پرتلاش شهرستان پلدختر و معمولان که در ایجاد فضای نشاط ، امید و بینش افزائی اهتمام می ورزند تبریک و تهنیت عرض نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و اصحاب نیک منش رسانه که آگاهی را حق مردم می دانید و در این راه مجدانه گام برمی دارید عزت، سربلندی و توفیقات الهی آرزومندم.

✍️سرهنگ پاسدارمنصور کریمی فرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر_17مردادماه99

دسته بندی: ---
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید