جمعه، 10 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2935
  • 0

مسئول نهادنمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل (ع) لرستان :

نماینده ای انتخاب کنیم که ازنظرمالی شفاف و دلبستۀ آرمانهای انقلاب وشهدا باشد

مسئول نهادنمایندگی ولی فقیه درسپاه ابوالفضل(ع)استان لرستان :بایدنماینده ای به مجلس بفرستیم که شفافیت مالی داشته ،درترازانقلاب ونظام اسلامی باشد و دلبستۀ راه شهدا و آرمانهای انقلاب باشد

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان با بیان اینکه درنظام جمهوری اسلامی نمایندگی رانت یا موقعیت نیست گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم وباید نماینده ای به مجلس بفرستیم که شفافیت مالی داشته ،درتراز انقلاب ونظام اسلامی باشد وبه راه شهدا و آرمانهای انقلاب دلبسته باشد

 

به گزارش بالاگریوه، حجت الاسلام والمسلمین علی درویشی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹دی که در مسجد جامع پلدختر برگزارشد با بیان اینکه مردم ایران در طول دوران انقلاب با فرار ونشیب های فراوانی روبرو شده ودر میدان های سختی بادشمنان درگیرشده اند اظهار داشت:دشمنان از شرق وغرب عالم سلاح دراختیار رژیم بعث قرار داده و قصد داشتند از طریق قدرت نظامی ملت ایران را زمین گیر کنند که با همت مردم وجوانان یک وجب از خاک میهن عزیزمان را بگیرندو این مرحله سخت پشت سر گذاشته شد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان قله های سخت دیگری را سد راه مردم ایران قرار دادند تا جلوی موفقیت ما با بگیرند افزود:رمز اتحاد دشمنان ما در این است که هر جا احساس کردندکه جمهوری اسلامی در حال تبدیل شدن به الگو برای جهان اسلام است مشکل برای ما به وجود آوردند چون می دانستندتوان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان بابیان اینکه در هر جایی که مردم ایران پشت سر ولایت وبا بصیرت حرکت کردند پیروز شدند عنوان کرد:خواسته دشمن این است که مردم ایران نسبت به آینده بدبین شده وامید نداشته باشند وتوان، عظمت واستعداد خود را نادیده بگیرند.

 

۹ دی نماد پشتیبانی ملت ایران ازخط سرخ شهیدان و عظمت و نورانیت خط سرخ ولایت است

 

وی بیان کرد:۹دی نماد دیگری ازحرکت بصیرت آفرین مردم ایران درعرصه دفاع از آرمانهای انقلاب وپشتیبانی از خط سرخ شهیدان،عظمت ونورانیت خط سرخ ولایت است .

 

حجت الاسلام والمسلمین درویشی با اشاره به دستاوردهای داخلی حماسه ۹دی گفت:مردم ایران در بحران سال 88 وآبان 98مدیریت ولایت را دیدند،امام وامت مکمل یکدیگرندوقتی اسمی از امت به میان میاید باید امام داشته باشد وامت بدون امام بی معناست،اگر امتی باشد وامام وجود نداشته باشد قدرت آن امت به نتیجه نخواهد رسید واگر امام در جامعه ای باشد ولی امت همراه او نباشدآن امام قدرت وتوانایی نخواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه به سبب کم کاری ها و مشکلات اقتصادی فشارهای زیادی روی دوش مردم قرار دارد اما مردم ایران حاضر نیستند که به بیت المال خسارت بزنند تصریح کرد:کسانی که عناد وکینه ای نسبت به جمهوری اسلامی دارندوآموزشهایی در این زمینه دیده اند در مقابل نظام ایستادندچون دشمنان قصد داشتند که دوقطبی درکشور اتفاق بیفتد تا جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان خاطر نشان کرد:دشمنان نظام جمهوری اسلامی ومردم ایران تحریمی هایی با مقیاس جهانی وابعادمختلف علیه ایران لحاظ کردند که سد محکم و اراده پولادین ملت ایران در مقابل این طوفانها قویتر از آن است که به لرزه دربیاید.

حجت الاسلام والمسلمین درویشی اظهار داشت:هر کدام ازطوفانهایی که ظالمان ومستکبران برای نابودی کشور مادرست کردند کافی بود که بک کشور را از پای دربیاورد ولی درخشش نور ولایت،اراده مستحکم مردم وپیروی آنها از ولایت رمز پشت سرگذاشتن این گردنه های سختی بود که دشمن برای ملت ایران طراحی کرده بود.

 

وی افزود:افزایش جایگاه مردمی وقدرت واقتدار نظام یکی از دستاوردهای حماسه 9دی است که باحضور مردم تثبیت شد،نظام ما نظامی متکی به اراده مردم است که در سخت ترین شرایط با تکیه بر اراده مردمی توانسته موفق شود ومردم در خیلی مواقع از مسئولان هم جلوتر بودند که حادثه ۹دی این قضیه را برای ما به اثبات رساند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که اراده ملت ایران را بگیرد وذهن مردم را با خودش همراه کند که خیلی سختر از جنگ نظامی است وهمه ما در حادثه ۹دی فهمیدیم که جنگ تمام نشده و وامروز هم با شدت ودر مقیاس بالاتری با دروغ پراکنی وشایعه پراکنی ادامه دارد عنوان کرد:برخی حوادث سبب شد یک عده ای از مدعیان دروغین طلبان در همراهی انقلاب جا ماندندو حادثه 9دی سبب غربالگری انقلاب شد.

 

وی بیان کرد:یک عده ای در داخل کشور نفوذی بوده ودر خط شهدا نیستندودرحال انجام اقداماتی علیه کشور هستند که مردم باید هوشیار باشند،دشمن ملت ایران را ضعیف می خواهد وملتی که ضعیف باشد محکوم به فنا است.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین درویشی گفت:دشمن تلاشهای زیادی انجام داده ولی توان مقابله با قدرت جمهوری اسلامی ایران را ندارد واین قدرت نور ولایت وخون شهدای عزیز است که باید قدر قدرت خود را بدانیم .

 

اگرمجلسی درترازانقلاب اسلامی داشته باشیم خروجی آن تشکیل دولت انقلابی است

 

وی تصریح کرد:همه ما مدیون خون شهدا هستیم وباید نماینده ای به مجلس بفرستیم که در تراز انقلاب وقدرت نظام اسلامی باشد وبه خون،راه شهداوبه آرمانهای انقلاب دلبسته باشد

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع)خاطر نشان کرد:به کسی که شرایط نمایندگی ندارد رای ندهیم،اگرمجلس ما مجلس تراز انقلاب اسلامی باشد خروجی آن دولت انقلابی خواهد بود واگر مجلسی در تراز انقلاب نباشد نباید انتظار دولت انقلابی داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه توقع مردم این است که شخصی که به عنوان نماینده انتخاب می شودمثل مردم زندگی کند ودر زمینه مالی شفاف باشد افزود:در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت رانت نیست ونمایندگی یک رانت وموقعیت نباید باشدشان مسئولان خدمت گذاری است.

 

حجت الاسلام والمسلمین درویشی با اشاره به اینکه کسی که اهل تلاش،زحمت،عدالت وشفاف سازی است خروجی انتخاب ما باشد گفت:نمایندگان قول دهند که مثل مردم زندگی کرده و مثل سایر مردم حقوق بگیرند تا درد مردم را درک کنند.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید