پنج شنبه، 9 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2890
  • 0

نمایندۀ پلدختر درمجلس شورای اسلامی :

احداث سدهای چولهول وبن لار مطالبۀ اصلی مردم سیلزدۀ پلدختر است

نماینده مردم پلدختردرمجلس : تنها راه نجات منطقه پلدختر و معمولان ازخطر سیلابهای مخرب ،احداث سدهای چولهول وبن لار و اجرای آبخیزداری و آبخوانداری است .

نماینده مردم پلدخترومعمولان درمجلس شورای اسلامی مطرح کرد: تنها راه نجات منطقه پلدختر و معمولان ازخطر سیلابهای مخرب ،احداث سدهای چولهول وبن لار و اجرای آبخیزداری و آبخوانداری است .

 

به گزارش خبرنگار بالاگریوه سیدحمید کاظمی صبح امروز پنجشنبه ۶ تیرماه ۹۸ درمراسم کلنگ آغاز عملیات اجرایی بازسازی شبکه های توزیع برق شهرستان پلدخترکه براثر سیلاب آسیب دیده اند با بیان مطلب فوق گفت : درصورتی که در بالادست پلدختر و معمولان سدی ساخته شود بایستی حق آبه مردم پلدختر و معمولان مشخص و بخشنامه شود .

 

«کاظمی » دراین مراسم که باحضور اردکانیان وزیرنیروۀ خادمی استاندار لرستان ،ملکشاهی نمایندۀ کوهدشت درمجلس ،خودنیا مدیر توزیع برق استان لرستان حضورداشتند ،در انتقاد ضمنی به احداث سد معشوره با اشاره به اینکه  مردم منطقه حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان اکثرا کشاورز و دامدار بوده و کشکان در طی سالیان نان حلال را بر سرسفره این مردم آورده است افزود: پذیرفتنی نیست که بدون تعیین حق آبه این مردم از کشکان صحبت از احداث سدی در بالادست این منطقه خشک و نیمه خشک بر زبان رانده شود .

 وی بامخاطب قراردادن وزیرنیرو و مسئولین دولتی مطالبه جدی مردم شهرستان پلدختر را احداث دو سد مهم چولهول و بن لار عنوان کرد و با بیان اینکه دولت با احداث سدهای چولهول و بن لار دین خود را به مردم منطقه ادا کندو سزاوار نیست مردم شهرستان پلدختر هم ازسیل خسارت ببینند و هم از خشک شدن کشکان ،گفت : تنها راه نجات منطقه پلدختر و معمولان به عنوان محل خروجی روان آب های استان از خطر سیلاب های مخرب ، احداث سدهای چولهول و بن لار و اجرای آبخیزداری و آبخوانداری است .

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید