جمعه، 7 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2859
  • 0

امام جمعۀ پلدختر:

دل بستگانِ به کدخدا مخالف مکتب امام خمینی (ره) هستند

امام جمعه پلدخترگفت : آنهائی که امروز دل به کدخدابسته اند مخالف مکتب حضرت امام (ره) هستند.

امام جمعه پلدخترگفت: پیروان واقعی مکتب امام خمینی(ره) دل به خدا ومکتب امام ،مکتب شهدا،مکتب ولایت فقیه ومکتب امام خامنه ای بسته اندوباکدخدا کاری ندارندو آنهائی که امروز دل به کدخدا بسته اند مخالف مکتب حضرت امام هستند.

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین احمدعلی حسین زادۀ آملی درخطبه های سیاسی- عبادی نمازعبادی – سیاسی جمعۀ این هفتۀ پلدختر پس از توصیۀ خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت به 25 آذرماه روز پژوهش اشاره کرد و گفت : پس از پیروزی انقلاب اسلامی به منظورگسترش فرهنگ فرهنگ پژوهش درجامعه اسلامی ایران 25 آذرماه از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روزپژوهش نامگذاری شد.

وی اظهارداشت: اندیشیدن و پژوهش از اساسی ترین نیازهای توسعه و پیشرفت همه جانبه و استقلال کشور است.

امام جمعه پلدختر سپس به 28 آذرسالروز شهادت دکترمفتح روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کردو افزود: شهدید دکتر مفتح روحانی روشنفکری بود که نقش بسیار مهمی درانقلاب حضرت امام خمینی (ره) و ایجاد و تقویت اتحادبین حوزه و دانشگاه داشت و دراین راه گام های مؤثرو اساسی برداشت.

حسین زادۀ آملی درادامه به ویژگی های مکتب امام خمینی اشاره کرد و گفت: مکتب امام خمینی (ره) دردنیا علاقه مندان فراوانی دارد و البته دشمنانی هم دارد.

خطیب نمازجمعۀ پلدختربا بیان اینکه یقیناً اسرائیل، آمریکا ،عربستان و سلطه گران عالم از دشمنان مکتب حضرت هستند.خاطرنشان کرد: البته مکتب امام مسلمانِ مخالف عمامه به سرهم داردو عمامه به سری که دین را جدای از سیاست می داند مخالف مکتب امام است چه سید باشد یا غیرسید و چه شیعه باشد یا سنی و غیرشیعه .

« آملی» پایبندی به سنت های الهی را ازمهم ترین ویژگی های پیروان مکتب حضرت امام (ره) عنوان کرد و گفت: پیرو واقعی مکتب امام با خداسروکاردارد و ازکدخدا بیزار است و کسی که به کدخدا دل بسته  مخالف مکتب امام است.

امام جمعه پلدختر پایبندی به جامعیت دین درحوزه های مختلف اجتماعی ،سیاسی و اقتصادی را ازدیگر ویژگی های پیروان مکتب امام دانست و افزود:پیروان مکتب امام دینِ امام، دینِ شهدا، دین ولایت فقیه و دین حضرت آقا را می خواهند و دین حداقلی درمکتب امام جایگاهی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین زادۀ آملی درادامه به استمرار امامت و تبعیت از ولایت فقیه و مردمسالاری دینی بعنوان یکی دیگر از ویژگی های مکتب امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: پیروان واقعی مکتب امام زمینه ساز بودن انقلاب اسلامی تحت زعامت ولی فقیه برای انقلاب جهانی حضرت مهدی را با جان و دل باوردارند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور و رئیس دولت موقت اول انقلاب مخالف مکتب امام بودند گفت: اما آنها رفتند و مکتب حضرت امام پابرجا ماند.

خطیب نمازجمعه پلدختر درپایان خطبل دوم نماز اظهارداشت : هم حضرت امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی و هم خلف و جانشین صالحش امام خامنه ای براین عقیده اند که انقلاب هنوز تمام نشده و استمراردارد یادآورشد: مردم ایران و پیروان مکتب امام و مقام معظم رهبری بایستی همیشه درصحنه بوده و مواظب دسیسه های دشمنان باشند تا انشا الله این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) برسانیم زیرا انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز انقلاب و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است.

 

** گفتنی است درنمازجمعۀ این هفته دانش آموزان دبستان شهیدجودکی 2 ، دبیرستان پسرانۀ شاهد و امدادگران هلال احمر شهرستان بصورت دسته جمعی شرکت کرده بودند.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید