جمعه، 31 فروردین 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 2849
  • 0

مسؤول نهادنمایندگی ولی فقیه در سپاه پلدختر:

مردم نباید قربانی بازی های سیاسی اصلاح طلب و اصولگراشوند/ چشم پوشی ازکم کاری و تخلف مدیران "اتحاد" نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پلدختر گفت: مردم نباید قربانی دعواها وبازی های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا شوند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه پلدختر گفت: مردم نباید قربانی دعواها وبازی های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا شوند مسئولان به جای کارهای سیاسی درکارهای عمرانی  و خدمت به مردم رقابت داشته باشند.

 

به گزارش بالاگریوه ،حجت الاسلام والمسلمین نقی هادی ظهر امروز درهمایش فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج در مسجد امام علی (ع) اظهار داشت:امام خمینی (ره)  با استناد به آیۀ 24 سورۀ ابراهیم بسیح را شجره طیبه انقلاب قلمداد می کرد وتا زمانی که حکومت اسلامی وجود دارد بسیج بر اساس این مستند الهی ماندگار وپایدارخواهد بود.

 

وی مساجد رانماد وحدت اسلامی و میعادگاه باخبرشدن ازحال محرومان و مستضعفان جامعه عنوان کرد و افزود:ما وظیفه داریم طبق آیات قرآن کریم به وضعیت فقرا رسیدگی کنیم و البته بایستی درکنار مساجدکه بهترین مکان برای فعالیت های فرهنگی است سالن های ورزشی ساخته شود .     

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدخترعنوان کرد: مسئولان شهرستان بایستی بدانند که وقتی شعار اتحاد سر می دهند این اتحاد باید در قبال کفار،منافقین و ضد ارزشها  و نیز درراستای خدمت به مردم باشد.

 

وی با انتقاد از وضعیت پارکها و فضای سبز شهرستان پلدخترخطاب به شهردار و دیگر مسئولان گفت : چرا باید بیشتر شهرستان ها از شهر پلدختر که دارالمومنین است جلو بیفتند این وضعیت زیبنده و شایسته مردم شهر هویزه ثانی نیست.

 

حجت الاسلام والمسلمین هادی با اشاره به موضوع اتحاد که این روزها دربرخی محافل مطرح می شود با بیان اینکه وقتی درپلدختر هیچ کارخانه ای وجود ندارد ومردم درفشارو مضیقه هستند نباید انتظارداشت که مادهانمان را ببندیم وبه مسئولان انتقادنکنیم تصریح کرد: اتحاد به معنای این نیست که از تخلفات و کم کاری های مدیران چشم پوشی کرده ویا به مردم خدمت نکنیم بلکه  باید تیغ برنده داشته باشیم و به مسئولی که به مردم خدمت نمی کند بگوییم کنار برود .

 

وی اظهارداشت : مسئولین باید درکنارمردم وپا به پای آنها بوده و دست محرومان را بگیرند و هیئت امنای مساجد نیز مشکلات محله خود راشناسائی و پیگیری کنند و کمیته امداد در این راه باید پیش قدم باشد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر با بیان اینکه ما همه بایدخدمت گزار مردم باشیم.خاطر نشان کرد: سپاه ومسئولان باید در برطرف کردن مشکلات مردم پیش قدم باشند

 

حجت الاسلام والمسلمین نقی هادی با اشاره به اینکه مردم نباید قربانی دعواهای اصلاح طلب و اصولگرا شوند اظهار داشت:مسئولان به جای پرداختن به کارهای سیاسی درکارهای عمرانی  و خدمت رسانی به مردم رقابت داشته باشند زیرا مردم پلدختر نباید فدای بازیهای سیاسی و دعواهای حزبی وجناحی بشوند.

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظرات

    • دانشجو
    • 30 آبان 1397 16:05
    • 0
    ممنونیم ازمواضع انقلابی مسئول نمایندگی پلدختر حاج اقای هادی که حرف مردم قشر ضعیف و فقرا را میزنند.ای کاش بعضی ازمسئولان هم مثل این مسول بزرگوار و دلسوز فکر کنند.
    • مهدی(واشیان)
    • 30 آبان 1397 08:08
    • 0
    متاسفانه بعضی مسئولین به بهانه اتحاد ، مصلحت و یا اتهام سیاسی کاری هر نوع نقد و مطالبه گری رو تخطئه میکنند و بجای تلاش جهادی و بدون تبعیض برای مردم دائما" در فکر بستن صدای مخالف ویا منتقد هستن

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید