پنج شنبه، 9 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2799
  • 0

رئیس کل دادگستری لرستان :

ریشۀ اعتراضات صنفی بی تدبیری و سوء مدیریت برخی دولتمردان است

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: ریشۀ اعتراضات صنفی مردم و مشکلات اخیر درکشور سوء مدیریت و بی تدبیری برخی دولتمردان است

رئیس کل دادگستری لرستان گفت:ریشۀ اعتراضات صنفی مردم ومشکلات اخیردرکشورسوء مدیریت وبی تدبیری برخی دولت مردان است


به گزارش بالاگریوه ،جعفربدری ظهر امروز درآیین تودیع ومعارفه رئیس دادگستری ودادستان پلدختردرسالن ارشاد اظهار داشت : بایستی باتلاش و هماهنگی و همدلی این شرایط پرخطر راپشت سر بگذاریم، دشمنان طی 40سالی که از عمر پر برکت انقلاب گذشته همواره مشکلاتی را ایجادکرده اند.  


وی یادآورشد : این که گفته می شود پشت برخی اعتراضات درشهرها جریانات سیاسی هستند را ما قبول نداریم زیرا مردم خواسته هایی دارند که باید مورد توجه قراربگیرد وآن چیزی که ما درخیابان ها میبینیم مطالبات صنفی و اقتصادی است که دولت باید برنامه ریزی کند ومشکلات مردم را برطرف کند.


رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه بزرگترین خیانت رامنافقین دارندبه کشور می کنند افزود: مردم معترض خواسته هایی دارند که باید به خواسته های آنها رسیدگی شود .

 

 

وی با اشاره به اینکه که این شرایط بحرانی نتیجه سو تدبیر مسئولان اقتصادی است عنوان کرد: بعضی وزارت خانه های دولتی حتی برای شش ماه آینده هم برنامه ندارند ،درحالی که باید برنامه ریزی بکنند تا مردم در شرایط بحرانی قرار نگیرند.


رئیس کل دادگستری لرستان با انتقاد ازقراردادن ارز دولتی دراختیار مفسدان اقتصادی گفت: اینکه کسانی ارز دولتی گرفته اند و درجایی دیگر استفاده کرده و یا کسانی بصورت عمده سکه خرید وفروش می کنند همه ناشی از بی برنامگی مسئولان است .

« بدری » با تأکید براینکه دراین شرایط حساس بایستی دولت را دربرابر فشارهای خارجی کمک کنیم ، تصریح کرد: اگر برای جوانان لرستانی بستر اشتغال فراهم شود توانمندی های خوبی دارند و دولت باید موانع را از سرراه آنان  بردارد تا زمینه توسعه استان فراهم شود .


این مقام قضائی تصریح کرد: با شعارنمی شود مشکل گرانی را حل کرد ،در روایات اسلامی هم داریم که فقر اقتصادی مشکلات اجتماعی را به دنبال دارد، دولت باید در عمل  برای رفع مشکلات مردم برنامه ریزی داشته باشد .

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه شهرستان پلدختر طی هفت سال گذشته بدون حاشیه بوده، افزود: به ندرت پیش آمده که از استان برای کمک به شهرستان پلدختر وارد عمل شویم .

رئیس کل دادگستری لرستان درپایان با بیان اینکه همه باید استقلال دستگاه قضایی را محترم بشمارند افزود : دربرخی زندان های لرستان چهاربرابر ظرفیت زندانی نگهداری می شودکه البته کسانی بودند که مخل امنیت مردم بودند و مردم از دستگاه قضا انتظاردارند که با جرائم مبارزه کند وما نمی توانیم امنیت مردم را نادیده بگیریم .

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید