پنج شنبه، 30 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2791
  • 0

حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه پلدختر:

به توانمندی ومدیریت موفق فرمانده جدید انتظامی پلدخترخوشبین هستیم

امام جمعه پلدخترگفت: نسبت به استقلال،توانمندی ومدیریت موفق فرمانده جدیدنیروی انتظامی شهرستان پلدخترخوشبین هستیم

به گزارش بالاگریوه ،حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری ظهرامروز در دیدارفرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان پلدختراظهارداشت: ازآنجاکه یکی ازشاخصه های لازم و ضروری برای زندگی امنیت و آرامش درجامعه است ونیروی انتظامی حافظ امنیت محسوب می شود لذا همگان به نقش بسیارموثراین نیرو درزندگی روزمرۀ مردم اذعان می کنند.

 

وی نیروی انتظامی را نماد آرامش واعتماد درجامعه دانست و گفت: امنیت مرهون زحمات نیروهای امنیتی اعم ازسپاه ،ارتش ونیروی انتظامی است که دست به دست هم می دهند وامنیت را تأمین می کنند .

 

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه انتظار می رود نیروی انتظامی شهرستان جایگاه خودش را پیدا کند عنوان کرد: نیروی انتظامی باید مستقل ودرراستای تحقق منویات و فرامین رهبری عمل کند .

 

 

« سوری» با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بایددربرخوردها استقلال داشته باشد یادآورشد: ازفرمانده جدید نیروی انتظامی انتظارمی رودبه بحث مستقل بودن نیروی انتظامی سروسامان دهدتا قداست این نیرو بعنوان یکی از اعضای شورای تأمین شهرستان حفظ شود.

 

امام جمعه پلدختر با انتقاد ازبرخی عملکردها که به اقتدار و جایگاه این نیرو درشهرستان خدشه وارد می کند گفت: اگرنیروی انتظامی ازفشارهای بیرونی اثر پذیر باشدویا به قالب یک جناح و جریان سیاسی درآید نمی تواند ازکیان خودش و امنیت شهرستان حراست کند.

 

وی با انتقاد ازحضور و مصاحبۀ بیش ازحد ونامتعارف فرمانده قبلی این نیرو درشهرستان با یکی دوکانال تلگرامی تصریح کرد :دلیلی ندارد اگر نیروی انتظامی شهرستان یک خودکار را هم جابجا کرد،هزار بار تصویرش در کانال های تلگرامی خاص منتشر شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین سوری خاطرنشان کرد:متأسفانه برخی عملکردها وتأثیر پذیری ازبیرون باعث آسیب به جایگاه ،استقلال واقتدارنیروی انتظامی شهرستان تاحدشائبۀ طایفه گرا بودن آن شده بود و این امرجفادرحق نیروهای خدوم و پرتلاش انتظامی شهرستان محسوب می شدکه ازفرمانده جدید انتظارداریم استقلال و اقتدار نیروی انتظامی شهرستان را ارتقاء داده وبه جایگاه شایستۀ خود برساند تااین نیرو دراذهان عمومی شهرستان صرفانیروئی مستقل،مقتدر ،امنیت محور و درخدمت نظام ،رهبری وایجادامنیت،نظم وآرامش درشهرستان باشدکه دراین زمینه مابه اقتدار ،توانمندی مدیریتی واستقلال وابتکارعمل فرمانده جدیدنیروی انتظامی شهرستان خوشبین هستیم .

 

امام جمعه پلدختر درپایان باتأکیدبر ضرورت حفظ استقلال ،اقتدارو بی طرفی نیروی انتظامی شهرستان در انتخابات آیندۀ مجلس و اینکه این نیرومتعلق به همۀ مردم است متذکرشد:نبایدبه گونه ای باشد که افکارعمومی چنین برداشت کنند که برخی اعضای این نیرو برای یک شخص خاص تبلیغ می کنند و یاخدای ناکرده این نیروی خدوم و فراهم کنندۀ امنیت و آرامش برای اهداف شخصی وباندی هزینه می شود.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید