پنج شنبه، 30 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2788
  • 0

امام جمعه موقت پلدختر:

اروپا دنباله رو آمریکا و درصدد امتیازگیری از ایران است

امام جمعه موقت پلدختر :دولت های اروپائی عضو 1+5 دنباله رو آمریکا بوده و درصدد امتیازگیری ازجمهوری اسلامی ایران هستند

امام جمعه موقت پلدختر گفت: حاکمان آمریکا اهل منطق و مذاکره نیستند و اروپا هم دنباله رو آمریکا و درصدد امتیازگیری از جمهوری اسلامی ایران هستند
 
به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام علی صیادی امام جمعه موقت پلدختر درخطبه های نمازجمعۀ این هفته با اشاره به 23 تیرماه سالروز تصویب برجام و روز گفتگو و تعامل سازنده بادنیا گفت: نظام جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا امروز اهل منطق وگفتگو بوده و بیشترین ثمره برجام برای نظام اسلامی این بود که برای دنیا ثابت شد مااهل مذاکره وتعامل ومنطق هستیم وایجاد اجماع دوباره علیه جمهوری اسلامی برای آمریکا امکان پذیرنیست.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از ابتدای مذاکرات هسته ای فرمودند من به این مذاکرات خوشبین نیستم خاطرنشان کرد:مردم ایران درطول 4دهه بارها آمریکا را آزمودندوثابت شده که دولتمردان و سیا ستمداران آمریکا اهل منطق و مذاکره نبوده بلکه به دنبال زیاده خواهی وامتیاز گیری هستند و امروز هم اروپایی ها دنباله رو آمریکا بوده و درصدد امتیاز گیری از جمهوری اسلامی هستند.

« صیادی» اظهارداشت :البته لازم است از مواضع مقتدرانۀ ریاست محترم جمهوری کشورمان که با اقتدار جواب اروپاییان رادادند تشکر کنیم .

 

امام جمعه موقت پلدختر به 24تیرمصادف با اول ذی القعده سالروز ولادت حضرت فاطمۀ معصومه سلام الله علیها وروز دختر اشاره و اظهارامیدواری کرد این روز منشأ ارزشمندی برای توجه وفکر و تصمیم سازی واقداماتی پربرکت باشد و دختران ما کریمۀ اهلبیت را الگوی زندگانی خود قرار دهند.

 حجت الاسلام صیادی درادامه به 26 تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان اشاره کرد و گفت : توفیق شورای نگهبان درپاسداری ازقانون وشرع مقدس اسلام و انقلاب اسلامی به صورت مستقل ،موثر وکارآمد درنظام اسلامی باعث شده درطول 4دهه ازعمرپربرکت انقلاب اسلامی این شورا توانسته بنیانهای جمهوریت و اسلامیت نظام را تقویت نمایدوازورود افرادمنحرف وجریانات مسئله داربه بدنه اجرایی وقانونی کشور جلوگیری کند و پاسدار واقعی اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی باشد .

65 درصد شبکه نظارت شهرستان پلدختر تحصیلات بالاتر از دیپلم دارند


مسئول دفترنظارت وبازرسی برانتخابا شهرستان پلدختر بعنوان سخنران قبل از خطبه های نمازجمعه پلدختر طی سخنانی به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان برضرورت وحدت ،هماهنگی و همدلی مسئولین و توجه به فرمایشات و فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرد .

محمدعالی فضلی نژاد با ارائه گزارشی ازعملکرد و آخرین وضعیت شبکۀ نظارت شهرستان گفت: ،حدود ۶00نفر دارای مدرک تحصیلی کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشند که ۶۵% از کل شبکه نظارت را تشکیل می دهند .
وی با اشاره به این سخن حضرت امام(ره) که شورای نگهبان حافظ اسلام وقانون اساسی است درخصوص وظایف این نهاد بر اساس اصول۹۹-۹۱قانون اساسی توضیحاتی ارائه کرد.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید