جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2740
  • 0

لطف الله فروزنده:

مردم تضعیف کنندگان ولایت وارزش ها را کنار می گذارند

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با اشاره به سیاه نمایی برخی مسؤولان سابق: اگر قرار باشد که مسؤولی علیه ارزش‌های مردم صحبت کند مردم نیز آن‌ها را کنارخواهند زد

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با اشاره به سیاه نمایی برخی مسؤولان سابق گفت: اگر قرار باشد که مسؤولی از مسیر مستقیم خارج شده و علیه ارزش‌های مردم صحبت کند مردم نیز آن‌ها را کنار خواهند زد

بالاگریوه ؛ لطف الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: هر کسی قدر این نظام و دستاوردهای آن را نداند قبل از اینکه نظام را به چالش بکشد خودش را به چالش کشانده است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ادامه داد: تاریخ انقلاب خیلی از این مسائل را نشان داده است، خیلی از افرادی را دیده‌ایم که به انحراف افتاده و راه راست خارج شده‌اند؛ ما همه در این نظام مسؤول هستیم و باید همه با هم به مشکلات این کشور پاسخ دهیم؛ کسی نمی‌تواند هشت سال مسؤول باشد و در سال‌های بعد آن سیاه نمایی کند.

وی با تأکید بر تفاوت داشتن نقدمنصفانه و سیاه‌نمایی ابراز داشت: نبایدحرفی بزنیم که دشمنان سوء استفاده کند؛ دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی است؛ و کمک به چنین دشمنی جفای به نظام اسلامی است.

فروزنده در طرح سؤال از مسؤولانی که امروز به دنبال سیاه نشان دادن وضعیت کشور هستند گفت: چه کسانی از این حرف ها و صحبت‌ها نفع می‌برند؟ آیا نفع برندگان از صحبت‌های شما جز آن دشمنان هستند که در زمان مسؤولیاتتان، شما را نیز بر نمی‌تافتند؟

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: من نمی‌دانم که سیاه نمایی این افراد تنها به دلیل بازداشت یک یا دو نفر از اطرافیانشان است یا مشکل دیگری دارند اما اصل این کار اشتباه است و امیدواریم که متنبه شوند.

وی در پایان تصریح کرد: مسؤولان فعلی و سابق باید بدانند که توجه مردم به آن‌ها نه به خاطر شخصیتشان بلکه به خاطر این است احساس می‌کنند مسؤولان مدافع ارزش‌ها، ولایت فقیه و نظام هستند ؛ اگر قرار باشد که مسؤولی از مسیر مستقیم خارج شده و علیه ارزش‌های مردم صحبت کند مردم نیز آن‌ها را کنار خواهند زد . رسا

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • شهروند
    • 28 فروردین 1397 23:00
    • 0
    برادراحمدی سلام-بنظرشما آیاباید مسئولین دولتی درآغازفعالیت یک مغازه(افق کورش )شرکت کنند؟بنظرمیرسد ضرورت نداشت امام جمعه محترم را درآغازین مغازه افق کورش (کبیر )دعوت کنندبدعت میشود:
    ازاین به بعدهرکس مغازه ای بزند باید مسئولین رانیزدعوت کند

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید