شنبه، 1 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2503
  • 0

سرلشکر جعفری:

برای حفظ وحدت درمقابل هجمه غیرمنصفانه به سپاه سکوت کرده ایم

فرمانده کل سپاه : هجمه غیر منصفانه به سپاه اهداف دیگری را به ذهن متبادر می‌کندکه فقط برای حفظ وحدت درباره آن سکوت می‌کنیم

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:در شرایطی که ملت ایران بیش ازهر زمان دیگری به فداکاری سربازان و اقتدار تفنگ‌ها و موشک‌هایش نیاز دارد هجمه غیر منصفانه به سپاه اهداف دیگری را به ذهن متبادر می‌کندکه فقط برای حفظ وحدت درباره آن سکوت می‌کنیم.

به گزارش بالاگریوه،سرلشکرمحمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس ازجلسه شورای راهبردی سازندگی سپاه بابیان اینکه خود راماموربه حفاظت ازانقلاب و دستاوردهای آن می‌دانیم،گفت: معتقدیم تلاش برای قطع وابستگی معیشت مردم و اقتصادکشور ازبیگانگان یکی از مصادیق اصلی این حفاظت و حراست است.

وی باتاکیدبراینکه سپاه هرگز متقاضی کار اقتصادی نبوده است، ادامه داد: ما به درخواست دولت‌ها وبا اصرار آنها وبدون آنکه حتی دولت‌ها، به بسیاری از تعهدات خود در قبال سپاه عمل کنند، وارد عرصه سازندگی شدیم.

** دولتی که تفنگ نداشته باشد توسط دشمنان تحقیر و سرانجام تسلیم می‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران بابیان اینکه سپاه فعالیت اقتصادی وانتفاعی نمی‌کند، افزود:فعالیت‌های سپاه درعرصه محرومیت‌زدایی، سازندگی و خنثی‌سازی راهبردهای دشمن برای فشار اقتصادی به کشور است. نمی‌شود که آقایان کارهای سخت را با کمترین منافع به سپاه واگذار کنند و با پروژه‌هایی که سپاه می‌سازد عکس یادگاری بگیرند و در حالی که هزاران میلیارد تومان بابت پروژه‌ها بدهکارند علیه سپاه با بی‌انصافی حرف بزنند.

سرلشکرجعفری بااشاره به اینکه اگرفعالیت‌های سازندگی سپاه نبود،تحریم‌های ادامه‌دار تاکنون عرصه رابرکشورودولت تنگ می‌کرد،اضافه کرد: مبنای مااین است که بایدایران رابدون اتکا به بیگانگان بسازیم، همانطور که فازهای مختلف پارس جنوبی و پالایشگاه‌های ستاره خلیج فارس و بسیاری از سدهای عظیم کشور و سدها پروژه دیگر در طول سال‌های اخیر با روحیه جهادی و انقلابی ساخته شد.

وی اظهارداشت: دراین راه،ازسرزنش‌ها نمی‌هراسیم ممکن است ماراصاحبان تفنگ معرفی کنند،بله صاحب تفنگ که سهل است ما صاحب موشک‌های دشمن‌شکن هستیم و آنها راعلیه دشمنان و برای حفاظت ازنظام، مردم و امنیت ایران اسلامی به کار می‌گیریم و اعتقادمان این است که دولتی که تفنگ نداشته باشد توسط دشمنان تحقیر و سرانجام تسلیم می‌شود.ما معتقدیم بیگانگان فقط به فکرمنافع خود و دوشیدن ایران هستند و نتیجه اعتماد به آنها جز سرافکندگی و مواجه شدن با خیانت‌های پی در پی آنان نتیجه دیگری نخواهد داشت.

** هجمه غیر منصفانه به سپاه اهداف دیگری را به ذهن متبادر می‌کند

فرمانده سپاه تاکید کرد: درشرایطی که ملت ایران بیش ازهر زمان دیگری به فداکاری سربازان و اقتدار تفنگ‌ها و موشک‌هایش نیاز دارد هجمه غیر منصفانه به سپاه اهداف دیگری را به ذهن متبادر می‌کند که فقط برای حفظ وحدت درباره آن سکوت می‌کنیم.


وی درپایان اظهار داشت: ما احساس می‌کنیم که این قبیل اظهارات باهدف ایجاددوقطبی‌های کاذب، فرافکنی و فرارازعمل به تعهدات در زمینه معیشت مردم وکشور انجام می‌شود درحالی که این روش‌ها دیگرجواب نخواهد دادامادرعین حال سپاه و بسیج همچنان آماده‌اندبه هرشکل ممکن درمسیرسازندگی کشور و بهبود معیشت و کاهش آلام اقتصادی مردم توان خویش را درخدمت دولت و مردم قرار دهد.     تسنیم

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • بسیجی
    • 7 تیر 1396 19:42
    • 0
    سلام بر سردار سپاه اسلام .
    بعضی کج فهمان گول این رای های ...را میخورند ولی این ملت بابت جمهوری اسلامی خون داده اند انهم خون چه عزیزانی ،سردار عزیز اگر نیازباشد همان ملت یا همان بسیجیان که درزمان جنگ عضو سپاه بودن و در عملیات مرصاد بدون ثبت نام در واحد بسیج تمام منافیقن را به درک واصل کردند به فرمان رهبر عزیز به میدان می ایندو سیلی محکمی به نا اهلان خواهند زد .

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید