شنبه، 1 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2424
  • 0

امام جمعه دردیدار فرمانده و پرسنل سپاه پلدختر مطرح کرد:

درنظام اسلامی باید دولت و دولتمردان انقلابی حاکم باشند

فرمانده و پرسنل سپاه پاسداران ناحیه پلدختربه مناسبت بعثت پیامبرگرامی اسلام حضرت محمدمصطفی (ص) با امام جمعه شهرستان دیدارکردند

فرمانده و پرسنل سپاه پاسداران ناحیه پلدختربه مناسبت بعثت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارش بالاگریوه دراین دیدار معنوی ابتدا فرمانده سپاه پاسداران شهرستان پلدختریکی ازاهداف این نهادانقلابی راهمراهی وهماهنگی تنگاتنگ بانهاد ارزشمند نمازجمعه عنوان کرد و افزود: سپاه پاسداران بودن درکنارامام جمعه معزز شهرستان و همکاری با نهاد نمازجمعه را برای خود افتخار می داند.

سرهنگ علی ناصری افزود: باعنایت به اینکه نهاد انقلابی نمازجمعه زیرنظرمقام معظم رهبری قراردارد،ما بعنوان سربازان ولایت و رهبری برعهد ومیثاقی که با انقلاب ، امام و رهبری بسته ایم خواهیم ماند و وظیفه خود می دانیم که نهادنمازجمعه و امام جمعه که نماینده ولی فقیه درشهرستان می باشد را تقویت کنیم .

 

امام جمعه پلدختر نیز با تبریک عید مبعث به فرمانده و عزیزان سپاه به زحمات طاقت فرسای پیامبراسلام برای ترویج دین اسلام اشاره وخاطرنشان کرد:حکومت ما برپایه اصل مترقی ولایت فقیه بوده و مرجع دینی ما به سمتی حرکت می کند تا این حکومت را به دست امام زمان (عج ) برساند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدسوری سپاه را نهادی مقدس و برگرفته ازمتن مردم دانست و یاد آورشد:سپاه از جمله نهاد هایی است که از ابتدای تاسیس درخدمت ولی فقیه بوده و انقلابی حرکت کرده  است.

وی بابیان اینکه هرجا بسیج درصحنه حاضربوده حرکت انقلابی صورت گرفته ،تصریح کرد: دربحث اقتصاد مقاومتی برخی مسئولان دولتی طوری نشان دادندکه بااین شیوه اقتصاد آشنایی خوبی چندانی ندارند و مقام معظم رهبری در دیدارهایی که با مسئولان و دولتی ها داشته اند نگرانی خودرا ازعدم بکارگیری نیروی کارآمد، انقلابی و متخصص بسیج استفاده ابراز داشته اند.

«سوری» بابیان اینکه همان طورکه حضرت آقافرمودندمادولت انقلابی ومسئول انقلابی می خواهیم و چون انقلاب رامردم کردندباید بامردم بودبه نقش سپاه پاسداران درصحنه های دفاع ازدستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی اشاره و یادآورشد: سپاه علاوه بردفاع ازمرزها درکارهای فرهنگی و ترویج فرهنگ شهادت کارهای خوبی انجام داده که به عنوان نمونه می توان گفت همین شهدای حرم تربیت شده تفکرانقلابی و کارهای فرهنگی شما عزیزان سپاه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از انقلاب پیامبرگرامی اسلام دانست و افزود: تاریخ یعنی تکرارحوادث و انقلابی که به وجود می آید اگر برگرفته ازتاریخ باشد همان مسائل ،مشکلات و فواید به همان شکل تکرارخواهدشد اما انقلاب ما برگرفته ازانقلاب پیغمبربود وهمان مسائل صدراسلام دوباره به شکل دیگر و افراد دیگر درحال تکرار است .

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید