پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2387
  • 0

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در دیدار شورای استانی این جبهه مطرح کرد:

هدف جبهه مردمی حفظ و انسجام نیرو های انقلابی ،ارزشی و ولائی است

نماینده ولی فقیه دراستان لرستان گفت:چون هدف جبهه مردمی نیروهای انقلاب حفظ انسجام نیروهای انقلابی,ارزشی و ولائی است,هرچقدر بتوانیم این جبهه را حمایت و پشتیبانی می کنیم.

نماینده ولی فقیه دراستان لرستان گفت: چون هدف این جبهه حفظ انسجام نیروهای انقلابی,ارزشی و ولائی است,هرچقدر بتوانیم جبهه مردمی نیروهای انقلاب را حمایت و پشتیبانی می کنیم.


به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عصر چهارشنبه 95/12/18دردیدارشورای استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی لرستان بابیان این مطلب خاطرنشان کرد: یکی از نقاط مثبت و اثرگذار جبهه مردمی نیروهای انقلاب آن است که خودش را وابستۀ به «فرد » نکرد.


نماینده ولی فقیه درلرستان بااشاره به اینکه یکی ازچالشهای اصلی نظام اسلامی ازابتدای انقلاب تاکنون خلاء وجودی تشکیلات منسجم وفراگیر نیروهای انقلابی بوده است،افزود:وظیفه همۀ ما در درجۀ اول این است که به « تفکر واندیشۀ ولائی» خود افتخار کرده و آن را تقویت کنیم .

« میرعمادی» با بیان اینکه اساس استمرار نظام اسلامی به نهاد ولایت فقیه است تصریح کرد: امروزه همه جناح ها،تفکرات وسلائق سیاسی اذعان می کنندکه آنچه باعث پیشرفت،عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی گردیده ، ولایت فقیه و شخص ولی فقیه است .


نماینده ولی فقیه دراستان لرستان ولایت فقیه راهدیۀ گرانبهای خداوندبه مردم ایران عنوان کرد و افزود: امروزهرکدام ازقوای سه گانه که بامشکل وبن بستی مواجه می شوندباتمسک به رهبری و ولی فقیه و گرفتن رهنمود از معظم له بلافاصله احساس قوت می کنند.


حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی داشتن تفکر ولائی را پیمودن مسیر سعادت عنوان کرد و افزود: مارک و علامت ما در جبهه مردمی باید پرچم ولایت فقیه باشد و به آن افتخارکنیم .

نماینده ولی فقیه دراستان لرستان دلیل ریزش برخی صعیف الایمان ها دراردوگاه نیروهای دلبسته به انقلاب ،ولایت ونظام را تنگ نظری،عدم تحمل یکدیگرونداشتن سعۀ صدرعنوان کرد ویادآورشد: جبهه مردمی بایستی منافع جمع ، نظام و انقلاب را بر منافع فردی ترجیح دهد.


حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی با اشاره به خروجی تصمیم شورای مرکزی این جبهه برای کاندیدای ریاست جمهوری گفت: ما رئیس جمهوری می خواهیم که تابع محض ولایت فقیه باشد نه اینکه اهل کنایه ،ریشخند و طعنه زدن به این جایگاه باشد.

نماینده ولی فقیه دراستان لرستان باتأکیدبراینکه مردم لرستان همواره نسبت به ولایت فقیه تعصب و حساسیت فوق العاده ای داشته ونیروهای ولائی ازوزن وجایگاه والائی برخورداربوده اند،تصریح کرد: معمولاً آرائی که درانتخابات ها ازصندوق های لرستان بیرون آمده همواره اصولگرائی بوده و انتخابات دهمین دوره مجلس گواه این مدعا می باشد.

گفتنی است درابتدای این دیداربهرام بیرانوند دبیرجبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دراستان لرستان گزارش مشروحی درخصوص روندشکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، هیأت مؤسس، و اجتماع 3 هزار نفری اعضای جبهه مردمی درمرکز ارائه کرد.

 این مطلب درحال به روز رسانی است

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید