شنبه، 1 اردیبهشت 1403
انتخاب سردبیر / سیاست
شناسه خبر: 2287
  • 0

باصدور بیانیه ای صورت گرفت

اعلام حمایت تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان لرستان ازمواضع "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی"

دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان با صدور بیانیه ای ازمواضع "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" اعلام حمایت کرد

دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان باصدور بیانیه ای ازمواضع "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" اعلام ئحمایت کرد.

به گزارش بالاگریوه در بیانیه تشکل های اسلامی دانشجوئی و فارغ التحصیلان لرستان  آمده است :

امت انقلابی ایران با درس گرفتن از نهضت عاشورا و به پیروی از ولی فقیه عالم و آگاه ،بزرگترین انقلاب قرن را درجهان رقم زدند؛بطوریکه ملتی که زمانی درزیریوغ مستشاران آمریکایی وسازمان مخوف ساواک و کاپیتولاسیون و... عزت و اقتدار خود را از دست داده بود، با سرنگون کردن رژیم طاغوتی پهلوی ، امروزه به بزرگترین چالش برای مستکبر اعظم و شیطان اکبر تبدیل شده است.


ولی متاسفانه همواره  در برخی مواقع و مواضع ،افراد نالایق و ناشایستی درمصادر امور قرارگرفته اند که در شان و اندازه‌ی این ملت انقلابی و آزاده و صادق نبوده و نیستند؛ از این قبیل است اشغال بعضی پستهای حساس کشوری توسط افراد رفاه طلب و اشرافی و تجمل گرا که نه می توانند درد محرومین و جوانان بیکار را درک کنند و نه حافظان خوبی برای بیت المال هستند.


بنابراین از زمانیکه طشت رسوایی صاحبان حقوقهای نجومی آشکار شده ، بجز در چند مورد اندک آن هم بطور ناقص،هیچ برخورد جدی وقاطعی ازطرف مسئولین رفاه طلب و اشرافی باصاحبان حقوقهای حرام صورت نگرفته ،زیرا چه بسا برخی کسانیکه مامور برخورد بااین پدیده زشت شده اند، خود علاوه برحقوقهای نجومی، درچندین هیئت مدیره و کارخانه صاحب سهم باشند؟!!! نتیجه این استکه علی رغم تاکید و دستور صریح مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و پس از چندین ماه هنوز برخورد با مفاسد مالی و اداری صاحبان حقوقهای نامشروع در حد تبلیغات و شعار باقی مانده است.


همین مدیران نالایق درعرصه‌های علمی واقتصادی وسیاسی هم کارنامه ناموفقی ازخودبرجای گذاشته اند؛ملت قهرمان و آزاده ایران دیگر نمی تواند شاهد تحقیر خود باشد آنجاکه برخی سیاستمداران برای ایجاد رفاه کاذب، دست گدایی به سوی دشمن دراز کرده و حتی برای جلب رضایت مستکبر اعظم و شیطان بزرگ و دشمن شماره یک ملت ما، حاضرند  قلب تکنولوژی هسته‌ای را سیمان بگیرند....راه چاره این است که همه اقشار مردم اعم از جریانات فکری وسیاسی مختلف در یک جبهه ی  واحد علیه مفاسد مالی و اقتصادی و سیاسی مجتمع شوند.


مبارزه بافساد اداری و اقتصادی و هرگونه تجمل گرایی و اشرافیگری و رانت خواری توسط  مدیران و تلاش برای ایجاد اشتغال و تولید با تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی و بی اعتمادی به دشمنان مکار و بدعهد و ایجاد بسترهای مناسب برای رشد علمی و ....از جمله اهداف و مواضع "جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" می باشند که قابل تقدیر است،

 

لذا ما اعضای تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان ضمن اعلام حمایت ازمواضع انقلابی این جبهه ، ازسایرگروهها و افراد می خواهیم تابا پیوستن به این جریان انقلابی و نوپا ، وظایف خود را در شایسته سالاری مدیران انجام دهند.


والسلام علی عبادالله الصالحین
دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان

دسته بندی: انتخاب سردبیر / سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید