جمعه، 31 فروردین 1403
انتخاب سردبیر / جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 2243
  • 0

گزارش اختصاصی بالاگریوه/ دردیدارفرزندان شاهدبا امام جمعۀ پلدختر مطرح شد:

هیچ مسؤولی نبایددرکارفرزندان شهدا مانع تراشی کند/ هرجا استخدامی باشد باید سهم فرزندان شهدا دیده شود

جمعی از فرزندان شهدای شهرستان پلدختر درسالروز رحلت پیامبرگرامی اسلام (ص) و حضرت امام حسن مجتبی (ع) با امام جمعۀ پلدختر دیدارکردند


*مبادا یک وقتی یک کلمه‌ی درشتی گفته بشودبه این بازماندگان شهدایابه این معلولین/ هرچه انقلاب اسلامی دارد،ازبرکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است. امام خمینی«ره»


جمعی ازفرزندان شهدای شهرستان پلدختر به مناسبت سالروز رحلت پیامبرگرامی اسلام (ص) و حضرت امام حسن مجتبی (ع) با امام جمعۀ پلدختر دیدارکردند.

به گزارش بالاگریوه فضای این دیدارو طرح دل نگرانی های فرزندان شاهدحاکی ازبغض فروخوردۀ آنان نسبت به برخی رفتارهائی که درشهرستان ویا ادارات محل کارشان شاهدآن بوده اندیادگاران شهدارا ناگزیرکرده بود تا امام جمعۀ شهرستان را سنگ صبور بغض های متراکم خود بدانند.
درلابلای درددل های فرزندان شاهد پلدختر مسائل مهم و قابل تأملی نقطۀ مشترک اظهارات همۀ این عزیزان بود که « ما جزسربلندی نظام، تداوم راه پدرانمان ،پیشرفت شهرستان، احساس مسئولیت مدیران درقبال خونِ مطهر شهدا و آرمان های والای شهدا ،رهبری و حضرت امام  واینکه مسؤولان متوجه باشندپایه های میزریاست آنان برروی چه خون هائی استواراست ،دغدغه ای نداریم.

 درشهرستان پلدختر بالاترین و اصلی ترین ملاک و امتیاز
استخدام و ارتقاء شغلی و واگذاری مدیریت ها تعرفۀ رأی می باشد

یکی ازفرزندان شهدا دلمشغولی های خودرا اینگونه آغازکردکه :فرزندان شهدا هم مانند پدرانشان که ازجان و مال خود گذشتند،ادامه دهندۀ راه شهداهستند وبه دنبال مطامع دنیائی نبوده و نیستند.

« عزت الله بیرانوند » با بیان اینکه آن زمانی که هیچ خبری ازحقوق و سهمیۀ استخدامی ومقام های دنیائی نبود پدران ما بارهاکردن فرزندان خردسال و اهل خانواده به امان خداوند بخاطر دفاع از کیان این مملکت و ارزش های انقلاب و نظام رفتند و ازجان شیرین خود گذشتند،ادامه داد: اما چرا اگر فلان فرزند شهید درادارۀ محل خدمتش می خواهدارتقاء پیداکندبلافاصله به دلایل ناگفته ای بااو مخالفت می شود؟

فرزندشهیداسدالله بیرانوندافزود: اعتقادما این است که ملاک و معیار ارتقاء و انتصاب دراین شهرستان تعرفۀ رأی در انتخابات و پیوندهای خویشاوندی نسبی و سببی است و نه تعهد و دلسوزی نسبت به نظام، انقلاب و پیشرفت شهرستان.

وی خاطرنشان کرد: شهداازجان خودگذشتندتا شاخص هائی همچون تعهد،تخصص دلسوزی نسبت به نظام و انقلاب دراستخدام هاو انتصابها ملاک و معیارباشد.اما درشهرستان ماملاک ها و شاخص ها کلاً انتخاباتی بوده و رأی به فلان فرد بالاترین و اصلی ترین معیار و امتیازمحسوب می شود.

فرزندشهیدبیرانوند باتأکیدمجددبراینکه فرزندان شهدا به دنبال پست و مقام نمی باشندتصریح کرد: اماحذف فرزندان شهدا ازچرخۀ مدیریتی ادارات شهرستان رااهانت به خودو زیرسوال بردن جایگاه شهید و شهادت و مقام شامخ شهیدان می دانیم .و تنها انتظارمان این است که شفاف و رودررو به فرزندشهید بگویندبه فلان دلیل شمارا بکارگیری نمی کنیم و یابادادن مسئولیت به شما مخالف هستیم.

درکشاکش بازی های سیاسی و عزل و نصب های بی ضابطه
فقط مردم اند که مظلوم واقع شده و قربانی ندانم کاری ها می شوند

یکی دیگر ازفرزندان شاهد مهمترین دغدغۀ خود ودیگر فرزندان شاهدشهرستان را وضعیت مدیریتی شهرستان عنوان کرد وگفت: وقتی مردم حتی کوچکترین رفتارنامطلوب یک کارمند ساده مانند بنده را به حساب نظام جمهوری اسلامی می گذارند چرا برخی مدیران شهرستان با بی توجهی به حوزۀ کاری و مدیریتی خود وعدم احساس مسؤلیت ،اعتماد مردم نسبت به نظام اسلامی راکه ثمرۀ خون شهداست مخدوش می کنند؟ و اینها درمقابل خونِ شهدا چه جوابی دارند؟

«حسین سرمالیان» ادامه داد: ما فرزندان شهدا خودرا صاحب این نظام نمی دانیم بلکه سرباز و نوکر نظام بوده و معتقد هستیم بایدبرای نظام و انقلابی که پدرانمان خون پاکشان را برای برقراری و ثبات آن نثارکرده اند نوکری بکنیم اما وقتی برخی رفتارهاو بی تفاوتی های  مسئولان را نسبت به حوزۀ کاری خود ودرقبال مردم می بینیم نگران می شویم.

فرزند شهیدجواد سرمالیان افزود: وقتی مشاهده می کنیم آب قسمتی از شهر 24ساعت قطع می شود ویا وضعیت ناماسب آسفالت و فضای سبز شهر را مشاهده می کنیم وهیچگونه توضیحی به مردم داده نمی شود نگران می شویم .
وی با اشاره به اینکه پست و مقامی که نارضایتی مردم را به همراه داشته باشد هیچ ارزشی ندارد گفت: متأسفانه وقتی مشاهده می کنیم تمام همّ وغم خیلی ازمدیران شهرستان به جای خدمت به مردم،تلاش برای حفظ میز و مسئولیتشان است و از طرفی تمام انرژی گروهی دیگر صرفِ بیرون کشیدن صندلی اززیرپای اینگونه مدیران می شود باید هم فرزندان شهدانگران این وضعیت باشند.
حسین سرمالیان با بیان اینکه ایجاد بدبینی نسبت به نظام با سوء استفاده ازجایگاه مدیریتی و ناراضی کردن مردم وبی توجهی به مطالبات آنها ،بزرگترین آفت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است ،یادآورشد: درکشاکش بازی های سیاسی وعزل و نصب های بدون ضابطه این فقط مردم هستندکه مظلوم واقع شده و قربانی اینگونه ندانم کاری ها شده اند .

قول ها و مصوبات مربوط به مطالبات
 فرزندان شهدا رنگ اجرائی به خود نمی بیند

«صحبت اله لطوند» فرزندشهیدقدرت اله لطوندنیزازعدم پیگیری مصوبات جلسات اداری مربوط به مطالبات فرزندان وخانواده های معظم شاهدشهرستان گلایه کردوگفت: سال گذشته جلساتی در فرمانداری باحضور مسئولان بنیاد شهید ،شهرداری و دیگر ادارات برگزارو مقررشد که گلزارهای شهدا ساماندهی شوند، تصاویر شهدا درخیابان ها و معابر شهر نصب گردد، موضوع ارتقاء شغلی فرزندان شهدا پیگیری شود اما با گذشت حدود یکسال هنوز این وعده ها عملیاتی نشده است.
وی خاطرنشان کرد: درزمان آقای درمنان فرماندارقبلی شهرداردرجلسه ای قول دادکه تا 20روزدیگرتمثال شهدا درمکان های مشخص شدۀ سطح شهر نصب می شوداماعلیرغم گذشت چندین ماه تاکنون خبری از تحقق این وعدۀ شهردار نیست.

 درپلدختر فرزندان شهدا نه چشم و چراغ ملتند و نه صاحب انقلاب،
ازاین پس خودمان قبور پدران شهیدمان را مظلومانه غبارروبی و عطر افشانی می کنیم

 « مرتضی نورعلیوند » دیگر فرزندشهیدی است که علیرغم شکستگی پای چپ امابرای طرح دغدغه ها ونگرانی هایش درحضور امام جمعه خودرا به جلسه دیدارفرزندان شاهد شهرستان با امام جمعه رسانده بود.
فرزندشهیدحسین جان نورعلیوند نیز همانند دیگر یادگاران شهدا عمده نگرانی خودرانوع نگرش مدیران شهرستان به فرزندان شاهد عنوان کردو باطرح این سوال که ؛چرا ازنام و یادشهیدان استفاده ابزاری می شود؟ ادامه داد: وقتی فرزند شهید 10-12سال دراداره ای فقط یک نیروی شرکتی،خدماتی است وتوجهی به فریادها، مطالبات وخواسته های اونمی شود ،چرا مسئولان درمراسم غبارروبی و عطر افشانی مزارشهدا برای آنکه درزاویه دید دوربین های خبری و تبلیغ رسانه ها قراربگیرند خودرا به زحمت می اندازند؟

 

مگر این بچه ها بهترین سرمایه و دارائی خودرا که پدرانشان بوده تقدیم این نظام و انقلاب نکرده اند، چرا درارتقاء شغلی و دادن مسئولیت به آنها این اندازه مخالفت، ممانعت وسیاسی کاری می شود؟ آیا سزاواراست کسانی که هیچ تناسبی با شهدا، آرمانهای انقلاب و ارزش های این نظام ندارندهرطوردلشان می خواهددرکارفرزندان شهدا کارشکنی کرده ومانع رشدوپیشرفت فرزندان شاهد بشوند؟و آیا درچنین وضعیتی می توان انتظارداشت که واژه هائی همچون « ایثار» و « ازجان گذشتگی » درشهرستان ما همان بارِ ارزشی و معنوی خودرا داشته باشند ؟

«نورعلیوند» بامخاطب قراردادن امام جمعۀ پلدخترو بیان اینکه درپلدخترفرزندان شهدانه چشم و چراغ ملتندو نه صاحبان انقلاب ،یادآورشد:حاج آقابه خدا نمونه ای داشتیم فرزند شهیدی ازدفترمقام معظم رهبری هم برای حل مشکلش نامه آورده بود ، اما با کارشکنی و بی اعتنائی مدیرمربوطه مواجه شده است.

 

وی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین سوری گفت: حاج آقا حقیقتابه خاطر بی توجهی ها و نامهربانی هائی که دراین شهرستان نسبت به فرزندان شاهد می شود تصمیم جمعی ما این است که از این پس مراسم غبارروبی و عطر افشانی قبور پدرانمان را خودمان مظلومانه و بدون حضور مسئولان انجام دهیم .تا نشان دهیم که مظلومیت شهدای این شهرستان پس ازشهادتشان نیز همچنان ادامه دارد.
فرزندشهیدحسین جان نورعلیونددرپایان ازامام جمعه درخواست کرد تادرراستای تنویرافکارعمومی ،مطالبات و خواسته های برحق فرزندان شاهددرخطبه های نمازجمعه مطرح گردد.واگرما فرزندان شاهد تصمیم گرفتیم ازاین پس مشکلات و درد دل های خودرا رسانه ای کنیم ،مسئولان شهرستان به پرِقبایشان برنخورد و گلایه و انتقادنکنند.

با اینکه جسد پدرشهیدم برروی دستان مردم پلدختر تشییع و درگلزارشهدای
همین شهر به خاک سپرده شده است اما احساس می کنم پدرم گمنام است

«علی رضوی» فرزند شهید حسینعلی رضوی هم دراین دیداربا اظهارنگرانی ازاینکه علیرغم گذشت 31 سال از شهادت پدرش هنوز حتی کوچه ای هم به نام این شهید نامگذاری نشده است گفت: آیا توقع نامگذاری یک کوچه یا خیابان به نام شهیدرضوی انتظار خیلی بالا و غیرممکنی است که شهرداری به گردن بنیاد شهید می اندازد و بنیاد شهید به گردن شهرداری ؟
فرزند شهید رضوی با بیانی بغض آلود چنین ادامه داد که : برای خود و خانواده ام این سؤال مطرح است که چرا با اینکه جسد پدرشهیدم دراین شهر برروی دستان این مردم تشییع شده و درگلزار شهدای پلدختر به خاک سپرده شده است اما واقعاً شهید رضوی مظلوم و گمنام است .
علی رضوی خاطرنشان کرد: اگر شهدا احساس وظیفه کرده اند و برای دفاع از انقلاب و نظامشان جانِ خودرا فداکرده اند آیا مسؤلان و مدیران این شهرستان دراین فضای امن و آرام که ثمرۀ خونِ آن شهداست نباید احساس مسؤولیت کرده و به خواسته ها ومطالبات ناچیز فرزندان شهدا که آ نهم درراستای سربلندی نظام و شهرستان است عمل کنند؟
«رضوی » با اشاره به اینکه بعضی از فرزندان شهدای این شهرستان که تشکیل خانواده داده اند هنوز با مبلغ ناچیز یارانه ویا کارگری امرارمعاش می کنند وخودش نیز پس از 14سال پیگیری حدود یکسال پیش دربهزیستی شهرستان مشغول به کارشده است ، ادامه داد: نمی دانیم اگر در ادارات این شهرستان فرزندان شهدا برای واگذاری مسئولیت ها مورد اعتماد نیستند، علت چیست و چه کسانی و با کدام امتیازات ویژه براین بچه هائی که دردوران نوزادی و کودکی ازنعمت پدرمحروم شده اند ارجعیت دارند ! آیا دراین منطقه فرزند شهید بودن جرم است؟

نمی دانم علت اصرار مسئولان استانی شرکت نفت برای انتقال
 بنده که کارگر خدماتی شرکتی هستم به مرکز استان چیست؟

« احمد شیری» دیگرفرزندشهیدی است که دیداربا امام جمعه را فرصتی مغتنم برای بیان نگرانی وگلایه خود دانست و گفت: بنده 12 سال است که نیروی خدماتی دردفترشرکت نفت در پلدختر هستم و حقوق ناچیزی دریافت می کنم ، اما مدتی است که مسئولان استانی اصرار می کنند بایستی به خرم آباد منتقل شوم.

وی ادامه داد : با اینکه اهل پلدختر وساکن این شهر هستم ، علت اصرار مسئولان برانتقالم به خرم آباد را نمی دانم .

7سال است با دستمزد ماهیانه 250 هزارتومان
کارگر خدماتی آب و فاضلاب پلدختر هستم

« کرم رضا فلاح پور » هم دراین دیدار با اشاره به اینکه علیرغم 7 سال سابقۀ کار درآب و فاضلاب همچنان نیروی شرکت های خدماتی هستم گفت: بنده تک فرزند خانواده بوده ، نه برادری دارم و نه خواهری اما مجبورم برای گذرانِ زندگی با دستمزد ناچیز ماهیانه 250 هزارتومان دراداره آب و فاضلاب کاربکنم.


فرزند شهید صیدکرم فلاح پور ادامه داد: با داشتن مدرک فوق دیپلم و گواهینامۀ پایۀ یک رانندگی اما مجبورم بعد از ساعت کاری برای تأمین مخارج زدگی ام مسافرکشی کنم .

فلاح پور اظهارامیدواری کرد با روشن شدن وضعیت استخدامی اش بتواند جوابگوی تأمین مخارج خانواده باشد.

خونِ پدرانِ شهیدمان دررگ های ما جوشش وجریان داردواگرخطری
متوجه نظام شود همچون پدران خود آمادۀ جانفشانی هستیم اما گویا
دست هائی درکاراست تا فرزندان شهدا به حاشیه رانده شوند.

« محمد سعیدی » نیزدراظهارات کوتاهی بامخاطب قراردادن حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه پلدختر گفت: حاج آقا مافرزندان شهدا به تبعیت از پدرانمان خودراموظف ومقیدبه دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانیم وبه حرکت درراه شهدا افتخارمی کنیم اما احساس می کنیم دست هائی درکاراست تا فرزندان شهدا و ایثارگران به حاشیه رانده شوند.

 

فرزندجهادگرشهیدکریم سعیدی بابیان اینکه گویا دست هائی درکاراست تا دلسوزان نظام و انقلاب را نسبت به جمهوری اسلامی بدبین کرده و دوگانگی ایجادکنندافزود:بعضاًمشاهده می شود دراین شهرستان افرادی که دیروزبا هزاران ترفندیک مدرک تحصیلی گرفته اندبلافاصله بکارگیری و استخدام می شونداما درمواردی فرزندان شهدا با 7 تا 12سال سابقۀ کارخدماتی پشت درب های بستۀ استخدام می مانند.

محمدسعیدی بابیان اینکه خونِ پدران شهیدمان دررگ های ماجوشش و جریان داردو هرگاه احساس کنیم خطری متوجه نظام وانقلاب است،همچون پدرانمان بدون هیچگونه معطلی آمادۀ ایثاروجانفشانی هستیم ادامه داد: افرادی که هیچ هزینه ای برای پیروزی انقلاب،حاکمیت جمهوری اسلامی ودفاع ازآرمان های امام وشهدا نداده انددرروند کارفرزندان شهدا درادارات مانع تراشی می کنندو تقاضای عاجزانۀ ما این است که درتریبون مقدس نمازجمعه دراین زمینه تذکراتی داده شود.


دراین جلسه همچنین مطرح شد که شهید عیدی استوئی به رغم آنکه فرمانده سپاه و شهردار این شهر بوده اصلا نامی از او نیست و گویا کلاً به فراموشی سپرده شده است .

هیچ مسئولی نباید درکارفرزندان شهدا مانع تراشی کند
هرجا استخدامی درکارباشد باید سهم خانواده های شهدا دیده شود

 براساس این گزارش درادامۀ این دیدار ،امام جمعۀ پلدختر ضمن خوشامد به فرزندان شاهدشهرستان و تسلیت سالروز رحلت پیامبرگرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: پدران شما قطعا نمونه هاو الگوهای این جامعه بوده اند که بدون هیچگونه چشمداشت مادی جان شیرین خودرا درطَبَقِ اخلاص گذاشته وبرای صیانت ازانقلاب و نظام اسلامی تقدیم کرده اند، وانشاالله خودتان هم باید دررفتارها و سکنات سرمشق و الگوی جامعه باشید.

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری بابیان اینکه بیشترین دغدغۀ شما به پاسخگو نبودن برخی مسئولان مربوط می شود یادآورشد: خودرا عضوی ازشما می دانم وبعنوان فرزند یک جانباز شیمیائی خوشحال هستم از اینکه اهل مطالبه گری هستید و آنچه برای شما مهم است همان دغدغه های نظام و مسائل کلی شهرستان بوده و اما عملکرد برخی مدیران باعث دلسردی شما ها شده است.

« سوری »با بیان اینکه گلایه ها ودرد دل های شما کاملا برحق ومنطقی است وبنده بسیاری ازاین مشکلات را بامسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان مطرح کرده ام خاطرنشان کرد: اما معتقدم و پیشنهاد می کنم این مطالبات را درجلسه ای اداری با حضور مسئولان ذیربط در شهرستان مطرح کرده و پاسخ بخواهید.

امام جمعه پلدخترخواسته های فرزندان شاهدرابرحق وقانونی عنوان وتصریح کرد:اینکه بعنوان مثال فرزندشهیدرضوی انتظارداردکوچه یامحله ای به نام پدرشهیدش نامگذاری شودخواستۀ نابجاو یا پرهزینه ای نیست و مسئولان بایستی دراجابت اینگونه خواسته های جزئی و پیش پاافتاده سهل انگاری وکارشکنی نکنند.

مسئولیت های نظام بایستی دردست یادگاران شهدای عزیز این مملکت باشد

حجت الاسلام والمسلمین سوری با تأکیدبراینکه برخورد مسئولان بافرزندان شهدا بایدبگونه ای نباشدکه موجب دلسردی، رنجش ،نومیدی وسلب اعتمادخانواده های معظم شاهدوایثارگر به دستگاههای اجرائی نظام گرددیادآوری کرد: انتظارازشمافرزندان معظم شاهدهم این است که ازاتخاذتصمیمات عجولانه وانجام کارهائی که درشأن شماها نیست وخدای ناکرده چهرۀ شمارامخدوش می کندپرهیزکرده ودرمواجهۀ بامسئولان ومراجعۀ به دستگاههای اجرائی خواسته ها و مطالبات خودرا دقیق ،شفاف و منطقی مطرح کرده و جواب بخواهید.

امام جمعۀ پلدختربا اشاره به اینکه حق طبیعی خانواده های شهداست که هرجا استخدامی باشدسهم آنان دیده شود افزود: هیچکس نمی تواند ونباید نسبت به مطالبات برحق و قانونی فرزندان شهدا بی تفاوت بوده و یا کارشکنی بکند.

حجت الاسلام و المسلمین سوری درپایان با بیان اینکه مامعتقدیم که مسئولیت های نظام بایستی دردست یادگاران شهدای عزیز این مملکت باشد افزود: وظیفۀ خود می دانم که درهرجائی لازم باشد دردِ دل های شما فرزندان گرانقدر شاهد را بطور جدی پیگیری کنم.

تبلیغ

نظرات

    • معلم
    • 12 آذر 1395 06:35
    • 0
    سلام
    سلام بر شهدای گلگون کفن ایران اسلامی 
    درد دلهای این فرزندان شاهد باید تلنگری باشد برای بیداری مسیولین تا بخاطر حفظ  پست ومقامهای دنیوی ارزشها و آرمانهای انقلاب را فراموش نکنند .خواسته های این عزیزان مادی و دنیوی نیست بلکه دفاع از ارزشها و آرمانهای پدران شهیدشان است.به راستی که ملاک و معیار انتصابات و استخدام و حتی سلام علیک کردن در شهرستان پلدختر همه به انتخابات مجلس و رای به فلان شخص خلاصه شده است.به کجا میرویم؟شهید چمران میفرماید:میگویند درانتصاب مسئولین ملاک تقوا باشد،ایشان در ادامه میگوید،منهم میگویم تقوا لازم است ولی آنکسی که تخصص ندارد و مسولیتی را می پذیرد بی تقواست.
    • پاپیل
    • 10 آذر 1395 18:57
    • 0
    لازم است عموم دستگاه‌هاي اجرايي اموري را كه مربوط به شهدا و خانوادة آنان و معلولين و مصدومين است با كمال سرعت عمل نموده و تسهيلات لازم را در مورد آنان معمول دارند، كه اينان بر ما و ملت شريف حق بسيار بزرگي دارند. و اگر معلوم شود كه كساني در بعضي از ادارات و وزاتخانه‌ها براي اجراي امور شهداي انقلاب و خانواده آنها اشكال تراشي مي‌كنند، به عنوان ضد انقلاب بايد مورد تعقيب واقع شوند.
    «صحيفه امام (ره)/ ج 12/ ص 444»  شخص ... گفته فرزندشهیدوجانبازوغیره برایم مهم نیست حتی کسانی که رای داده اندملاک نیست فقط کسانی که درزمان تبلیغات ....... راقبول دارم و ..... 
    • جوان رهبری
    • 10 آذر 1395 09:56
    • 0
    متاسفانه حقیقتی که سال هاست گم شده 
    فرزندان شاهد فقط در حد یک اسم برده میشه همین و تبلیغات خودشون بادوربین
    هیچ کدام از قوانین براشون اجرایی نمیشه فقط به اسم  و جلسه هست هیچ ارگانی ندیدم اجرایی کنه
    می شناسم فوق لیسانس داره و بیکار  و فرزندشهید هست 
    متاسفانه در استان لرستان هر موقع گفته بشه  فرزند شهید انگار میگن اختلاس کنندۀ میلیاردی 
    ولی نمیگن همین هایی که پدرشونو ندیدن و پدراشون باعث شدن ما الان رو این صندلی ها بشینیم 
    />کاش مسئولین ما یک کم از مسئولین ژاپنی یاد بگیرین 
     اما شهدای ما که به عشق  امامشون حسین و رهبرشون رفتن 
    هیچی نمیشه گفت جز تاسف 
    • گم نام مثل پدرم
    • 10 آذر 1395 00:26
    • 0
    واقغا قشر فرزندان شهید در پلدختر مظلوم هستند 
    • سرباز ولایت
    • 9 آذر 1395 19:01
    • 0
    سلام
    بخدا خیلی ناراحت شدم. اینها همان فرزندان شهدای شهرمان هستند که زمانیکه به مهر و محبت پدر نیاز داشتند پدرانشان بخاطر دین و ایمان و وطن جان خود را فدا کردند و الان که بزرگ شده اند گلایه هایی دارند که مسئولین باید بشنوند و عمل کنند
    اون قسمت که گفتند میزان و ملاک انتصابات تعرفه رای می باشد واقعا درست است متاسفانه این رویه آفتی برای شهرستان پلدختر شده است
    قبور شهدای گمنام و گلزار شهدا ساماندهی نشده اند
    و تابلوی عکس شهدا در خیابان اصلی نیاز به توجه خاص دارد
    مسئولین محترم این صندلیهای شما ثمره خون شهداست
    تشکر از امام جمعه محترم و مردمی که وقت گذاشتند و با یادگاران شهدا دیدار داشتند
    کجایند مردان بی ادعا؟مسئولین پلدختر شما را بخدا سیاسی کاری را کنار بگذارید
    تا شرمنده خانواده های شهدا نباشیم

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید