چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2233
  • 0

مدیر کل صدا و سیمای لرستان:

نظام سلطه به دنبال ایجاد فاصله بین امت و امام است /تفکربسیجی رمز موفقیت درمقابل همۀ توطئه های دشمنان

محمدبازوندگفت : تقویت و توسعه تفکر بسیجی عامل پیشرفت ،تعالی، توسعه ،امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت : تقویت و توسعه تفکر بسیجی  عامل پیشرفت ،تعالی، توسعه ، امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش بالاگریوه محمدبازوندصبح روزجمعه دراجتماع بزرگ مدافعان حرم شهرستان پلدختررمز ماندگاری واستمرارنظام مقدس جمهوری اسلامی راتفکربسیجی دانست و اظهارداشت : نظام سلطه دردهه سوم انقلاب  بعد از آنکه به دلیل حضور نیروئی به نام بسیج به فرماندهی رهبر و مقتدای خود یعنی ولی فقیه نتوانست در رفتار حاکمیت تغییر ایجاد کنند ، تغییر در رفتار اجتماعی و بدنه و توده مردم را در دستور کار خود قرار داد .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان با اشاره به اینکه همۀ نهادهای امنیتی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به این نتیجه رسیده اند که نمی شود از طریق نظامی با ایران مقابله کرد ، یادآورشد: نظام سلطۀ جهانی در دهه سوم انقلاب دهها ، صدها و هزاران کانال رادیو و تلویزیونی ماهواره ای در راستای مقابله نرم و استحاله نظام جمهوری اسلامی طراحی و فعال کرده است .

 

وی با بیان اینکه استکبار جهانی دریافته است که امت بدون امام خطر ندارد و امام بدون امت نیز اقتدار ندارد افزود: هدف راهبردی دشمنان از ایجاد جنگ نرم و راه اندازی کانال های متعدد تلویزیونی ماهواره ای دورکردن مردم از صحنه و ایجاد فاصله بین امت و امام است.که به فضل خداوند وبا حضور مقتدرانۀ بسیج و نیروهای انقلابی ، دشمان نظام جمهوری اسلامی این آرزو را به گورخواهندبرد.

بازوند با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) با ژرف اندیشی در پنجم آذر سال 58 فرمان تشکیل ارتش20 میلیونی و بسیج مستضعفین راصادر کردندافزود: آنچه در طول این چهار دهه باعث شکست همه توطئه ها و سیاست های شیطنت آمیز آمریکا ، اسراییل و اروپا علیه انقلاب و نظام اسلامی ایران گردد، تفکر بسیجی بوده است.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان با بیان اینکه بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در برابر صدام و ارتش های تا بن دندان مسلح جهان ایستادند و پیروز شدند ، خاطرشان کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون هرکجا تفکر بسیج و بسیجی حضور داشته با موفقیت همراه بوده است .
وی افزود: اگر بناست این کشور ، مملکت ، استان و شهرستان همچنان بالنده و شکفنده به حرکت افتخار آمیز خود در حوزه های مختلف ادامه بدهد تنها در سایه تفکر است .
بازوند تفکر بسیجی را لازمۀ رشد و بالندگی کشورعنوان کرد و افزود: حضور بسیجیان و تفکر بسیجی باید در جای جای این کشور در همه مسولیت ها ،جایگاه ها ، سنگر ها و لایه های مختلف از سطوح پایین تا بالا عملیاتی گردد.
در اجتماع بزرگ مدافعان حرم شهرستان پلدختر گردان های بیت المقدس ،الزهرا ،کوثر ،امام خمینی (ره) و بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان و پیشکسوتان بسیجی پلدختر حضور داشتند .

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید