پنج شنبه، 9 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2202
  • 0

امام جمعۀ پلدختر :

نیروی انتظامی پلدختر دربرخورد با سارقان جدی تر عمل کند

امام جمعۀ پلدختر گفت: از نیروی انتظامی شهرستان انتظار می رود دربرخورد با مخلان نظم و سارقان جدی تر عمل کند


به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری صبح امروز درجلسۀ شورای پیشگیری از جرم شهرستان پلدختر که باحضور محمد تقی شاکرمی معاون اجتماعی دادگستری استان لرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید ، گفت: کسانی که عنوان  « مسئول» را در نظام اسلامی یدک می کشند بایستی نسبت به سایر افرادجامعه متفاوت بوده و منفعل نباشند.


امام جمعۀ پلدختر با اظهار گلایه از نیروی انتظامی و اینکه تاکنون چندین بار درخصوص سرقت هائی که از وسایل نقلیه نمازگزاران جمعه می شود تذکر داده ایم اما بی نتیجه بوده است تصریح کرد: با توجه به اینکه سهل انگاری در پیگیری این موضوع باعث گستاخی وجرّی شدن سارقان و مخلان نظم و امنیت خواهدشد به هیچ عنوان نباید دراین زمینه کوتاهی شود.


 « سوری » با اشاره به گلایه های حضوری وتلفنی برخی رانندگان وسایل نقلیه ازپلیس راهورشهرستان اظهار امیدواری کردمقامات مسؤول ،بسترهرگونه اهمال قانون و سوء استفاده ازتخلفات احتمالی رانندگان را ازبین ببرند.


رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر درادامه فضای مجازی را ازمهم ترین بسترهای بروز آسیب های اجتماعی دانست و گفت : درفضای مجازی به همۀ مقدسات، شخصیت ها ونهادهای مقدس نظام اهانت می شود  اما این فضا همچنان رها شده است. که انتظار می رود از طریق پلیس فتا اقدامات مؤثر و پیشگیرانه ای درحوزۀ فضای مجازی بعمل آید.


امام جمعۀ پلدختر هشدارداد چنانچه ازطریق پلیس فتا و نیروی انتظامی باسارقان و کسانی که درفضای مجازی باآبروی دیگران بازی می کنندبرخوردی متناسب با اقدامات آنان صورت نگیرد، ناگزیرخواهیم شد ازتریبون نماز به اطلاع مردم و مسئولان برسانیم.


حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری عجله، لجاجت ،غرور و خودشیفتگی وکاهلی و سستی را از آسیب های فردی و تأثیرگذار درجامعه عنوان کرد و افزود: عجله درتصمیم گیری مخصوصا درامر ازدواج باعث می شود که گاهی تصمیم ها ازروی عقلانیت نبوده وازدواج منجر به شکست و طلاق شود و اینجاست که طلاق خود منشاء بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی می گردد.


«سوری» لجاجت را ازمسائل خطرناکی دانست که اگر دامنگیر فرد و یا جامعه گردد مشکلات و آسیب های فراوانی را به دنبال خواهد داشت و برهمین اساس در روایات متعددی از ائمۀ معصومین برعدم لجاجت تصریح و براغماض و گذشت سفارش شده است.


وی با بیان اینکه غرور و خود شیفتگی نیز سبب ایجاد آسیب به فرد و جامعه می گردد یادآورشد کاهلی و سستی درکسب رزق و روزی هلال و عدم تلاش برای امرارمعاش نیز از مواردی است که باعث وارد آمدن آسیب و زیان به خانواد، فرد و جامعه می شود.


پس ازسخنان حجت الاسلام و المسلمین سوری، سیدحمید کاظمی نماینده پلدختر و معمولان درمجلس شورای اسلامی از رسانه ها درخواست کرد که درانعکاس بعضی مطالب دقت شود تا زمینۀ جلب و جذب سرمایه گذار به شهرستان از بین نرود.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید