جمعه، 10 فروردین 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 2198
  • 0

با هدف ارتقاء توان رزمی و مردمی کردن دفاع نیروهای مدافع نظام و انقلاب اسلامی :

گردانهای بیت المقدس وکوثرپلدخترقدرت آمادگی و توان دفاعی ورزمی خود رابه رخ جهانیان کشیدند

رزمایش شهدای مدافع حرم توسط گردان های بیت المقدس وکوثر پلدختردرمنطقه عمومی سراب جهانگیر با موفقیت دردستیابی به اهداف خود پایان یافت


رزمایش شهدای مدافع حرم توسط گردان های بیت المقدس وکوثر پلدختردرمنطقه عمومی سراب جهانگیر با موفقیت دردستیابی به اهداف خود پایان یافت.


به گزارش گروه جهادومقاومت بالاگریوه رزمایش مدافعان حرم همزمان با14استان کشوردرشهرستان پلدختربه استعداد5گردان رزمی وامدادونجات درمنطقۀ عمومی سراب جهانگیرباموفقیت برگزارگردید.


امام جمعه پلدختر در اجتماع بسیجیان شرکت کننده دراین رزمایش با بیان اینکه دنیای اسلام منهای تفکر بسیجی همان اسلام مورد رضایت ابرقدت هاست افزود: بسیجی فرد عاشقی است که سر از پانشناخته لحظه لحظه زندگی خود را در تبعیت از منویات ولی فقیه وقف اسلام کرده است .

 

امام جمعۀ پلدختر:

تفکر بسیجی همان تفکرعلوی است


حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری در محل اردوگاه امام هادی (ع) محل استقرار مرکز فرماندهی رزمایش مدافعین حرم پلدختر بسیجیان را لبیک گویان به ندای هل من ناصر ولایت فقیه دانست و با بیان اینکه تفکر بسیجی همان تفکر علوی است و بسیجیان واقعی هرگز مطامع شخصی و دنیائی را برآرمان های انقلاب و نظام ترجیح نمی دهند،خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی یعنی اندیشه و تفکری که یاران حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و مقام معظم رهبری آن را آگاهانه برگزیده ا ند.

 

اطاعت آگاهانه از ولایت فقیه بارزترین ویژگی نیروهای بسیجی است


 « سوری» اطاعت محض از اوامر ولی فقیه را مهمترین ویژگی بسیجیان عنوان کرد و یادآورشد: حضرت امام (ره) تفکر بسیجی را تا اعلای درجه ستودند و به بسیجی بودن خودشان افتخارمی کردند.
 وی پیوند ناگسستی با ولایت فقیه واطاعت آگاهانه از امام و رهبری،ایمان و اخلاص درعمل ، عبودیت و بندگی خالصانه ، شهادت طلبی و عشق به خداو ائمۀ اطهاررا از ویژگی ممتاز بسیجیان برشمرد و اظهارداشت : آنچه در تفکر بسیجی موج می زند ایمان، اعتقاد و اخلاصی است که باعث تحول ورشد و کمال بسیجیان می گردد.
حجت الاسلام والمسلمین سوری بسیجی را نیروئی مطیع و لبیک گوی فرمانده اش دانست که زمانی در قبال قبول قطعنامه پایان جنگ توسط فرمانده و رهبرش جام زهر می نوشد و درمقطعی دیگر به فرمان رهبرو فرماندۀ خود آماده مقابله با دشمنان اسلام است .
امام جمعۀ پلدختر آمریکا و اسرائیل را مظهر ظلم  و استکبار درجهان دانست و با بیان اینکه  داعش زائیده و دست پروردۀ آمریکا و صهیونیست هاست تصریح کرد: بسیجی ظلم ستیز و دشمن استکبار است و هر جا که مظلومی باشد تفکر بسیجی در آنجا حضور دارد .
« سوری » شهادت طلبی را برگرفته ازفرهنگ غنی عاشورا دانست و با بیان اینکه مسلمانان مظلوم عراق چه گناهی کرده اند که بایدهدف بمب ها وسلاح های اهدائی آمریکا به گروهک های تکفیری قرارگیرند، یادآورشد: بسیجیان و مدافعا اسلام بایستی این آمادگی را داشته باشندتادرهرنقطه ای ازجهان فریاددادخواهی مسلمان و مستضعفی شنیده شود،به مقابلۀ بافتنه وظلم و بیدادگری ظالمان و مستکبران برخیزند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر:

رزمایش مدافعان حرم با موفقیت دردستیابی به اهداف مشخص شده مورد بازدیدوتأئید ناظران اعزامی ازمرکزقرارگرفت

 

فرمانده ناحیۀ مقاومت بسیج شهرستان پلدختر نیزبه خبرنگاربالاگریوه گفت:رزمایش مدافعان حرم باهدف ارتقاء توان رزمی بسیجیان،مردمی کردن دفاع و آماده سازی گردانهابرای شرایط سخت انجام  می گیرد.
سرهگ علی ناصری بابیان اینکه اولین باراست که دراین شهرستان رزمایش شبانه برگزارمی گردد،خاطرنشان کرد: با عنایت خداوند رزمایش مدافعان حرم همزمان با 14 استان کشوردرشهرستان پلدختر به استعداد 4 گردان رزمی بیت المقدس و گردان امداد و نجات کوثردرمنطقۀ عمومی سراب جهانگیربا موفقیت کامل در دستیابی به اهداف مشخص شده و بدون هرگونه مشکلی برگزارشد.
« ناصری» نوع تاکتیک های بکار رفته دررزمایش را ؛ انجام عملیات تأخیری توسط حوزۀ مقاومت ثامن الائمه، اجرای عملیات کمین توسط حوزۀ غدیرمعمولان، کنترل مراکزحساس توسط حوزۀ مقاومت شهید شکارچی، انجام عملیات ایست و بازرسی توسط حوزۀ سلمان فارسی و امداد و نجات را توسط گردان کوثرخواهران عنوان کردو افزود: با عنایت خداوند متعال برنامه ریزی و اجرای رزمایش از چنان دقت و سرعت عملی برخوردار بود که مورد تائید و رضایت بازرسان اعزامی از استان و مرکز قرارگرفت.

 سرهگ علی ناصری:

پیام رزمایش مدافعان حرم؛ صلح و دوستی برای مسلمانان واشداء علی الکفاراست


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر درپاسخ سوال خبرنگار بالاگریوه پیام رزمایش مدافعان حرم را صلح و دوستی برای کشورهای مسلمان ،همسایه ومستضعفان جهان عنوان کرد و افزود: البته پیام هشداردهندۀ این رزمایش به دشمنان اسلام وانقلاب ،مستکبران ودررأس آنان آمریکا ،آمادگی و توان رزمی بسیاربالای نیروهای نسل سوم وچهارم انقلاب برای مقابله باهرگونه تحرک درمنطقه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید