شنبه، 1 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2174
  • 0

فرماندارپلدختر:

65درصدمردم شهرستان پلدختردرسرشماری اینترنتی شرکت کردند / پلدختر مقام دوم سرشماری اینترنتی درلرستان

فرماندار پلدخترگفت : تا امروز بیش از 65 درصد مردم شهرستان پلدختر درسرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند

 
فرماندار پلدخترگفت : تا امروز بیش از 65 درصد مردم شهرستان پلدختر درسرشماری 95 به صورت اینترنتی ثبت نام انجام داده اند.که این درصد 68640 نفررا شامل می شود.
به گزارش سایت خبری- تحلیلی  بالاگریوه ازپلدختر نورالدین درمنان صبح امروز درجلسۀ آغازسرشماری حضوری نفوس ومسکن شهرستان که درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت : سرنوشت شهرستان پلدختر تا ده سال آینده مرتبط با اطلاعاتی است که در این سرشماری جمع آوری می شود.

وی بابیان اینکه مأمورین آمار گیری بایدنهایت دقت ،سلامت و سرعت رابکارگیرند و دقت رافدای سرعت نکنند تابراساس اطلاعاتی که ازاین سرشماری جمع آوری می شودازخدمات خوبی برخوردار شویم افزود:  داشتن اطلاعات دقیق به توسعه و بالندگی بیشتر شهرستان کمک خواهد کرد.

درمنان گفت : اگر اطلاعات به صورت درست جمع آوری نشود برنامه ریزی درست و جامعی برای شهرستان صورت نمی گیرد و مسئولین  برای توسعه شهرستان با مشکل روبرو می شوند .

فرماندارپلدختر خاطرنشان کرد: اگر اطلاعات نداشته باشیم نمی توانیم میزان رشد جمعیت ،میزان طلاق، تعداد جوانان شهرستان را تخمین بزنیم.


این مقام مسئول یادآورشد : درانجام سرشماری حوزه روستایی بایستی دقت عمل بالائی بکارگرفته شودو دراین راستا ضرورت دارد دهیاران همکاری لازم رابامأمورین سرشماری به عمل آورند چون اطلاعات نادرست باعث عقب افتادگی ده ساله این مناطق می شود.

وی افزود همه تلاش ما این است که اگر می خواهیم پلدختری آباد و توسعه یافته داشته باشیم بایستی فارغ از جریان بازی و سیاسی کاری روی مشترکات با هم همکاری کنیم.

پلدختر مقام دوم سرشماری اینترنتی درسطح استان


مسئول سرشماری شهرستان پلدخترنیز دراین جلسه با بیان اینکه شهرستان پلدخترمقام دوم در استان را کسب کرده و ثبت نام هم اکنون هم ادامه داردافزود: درسطح شهرستان پلدختر 16587 خانوار وجود دارد که 6800 خانوار شهری و 9431 خانوار روستایی هستند .

فریدون فروتن با اشاره به اینکه بیشترین جمعیت در روستاها زندگی می کنند و به دلیل پراکندگی روستاها در پلدختر کار مأمورین ممکن است زمان برباشد،خاطر نشان کرد: برای اولین باراست که در کشور سرشماری بصورت تبلتی بوده و ازکاغذاستفاده نمی شود و همین کارباعث سهولت کارمأمورین سرشماری می شود.

« فروتن » افزود: برای سرشماری حضوری 20مأمور راانتخاب کردیم که 12 نفربرای آمارگیری درروستاها و 8نفر برای شهر پلدخترومعمولان کارسرشماری را انجام می دهند.  

 خبرنگار:حاتمی

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید